Jag lider med dig. Jag hade liknande period med vår dotter när hon var runt halvåret. Det går över. Och dubbeldagar för att vila tror jag helt på. Du är inte ensam förälder. Vi var hemma båda två rätt mycket tills vår dotter var6 mån, och de dagar jag jobbade behövde min sambo verkligen vila när jag kom hem vid 17. Och sluta amma om det inte funkar. Jag delammade 3 mån, sen slutade hon själv efter första vaccindosen då bara pappa kunde mata. För oss var det himla smidigt med amningen men det var ju för att det var smidigt. Det är det ju inte för er.Jag tror problemet är att det faktiskt inte funkar. Som nu, är på väg till husvisning. I stället för att maken skulle åka hem kommunalt från jobbet och vi tar bilen så tänkte jag att jag skulle ta bilen till hans jobb och vi åker där ifrån. ”Det BÖR gå” tänkte jag. Dottern gallskrek hela bilresan på 10 min, det var rusningstrafik och jag lyckades inte stanna bilen någonstans. Kom fram och skyndade mig till baksätet och hon var helt högröd och svettig. Fick så ont i magen att jag nu är illamående Vagn och bilstol betyder skrik. För tung för att bära.