@Voeux Jag förstår! Och du ska såklart inte göra nåt du inte känner funkar eller som du känner dig obekväm med. Jag var kräksnervös första gången jag skulle till mammagruppen och tänkte ställa in men min man peppade mig och följde med dit (men stannade inte) och det har gjort mig och dottern mycket gott! Det är sen dess jag vågar vara ute och själv och göra saker, innan dess var jag mycket mer begränsad. Just att tvingas ut har funkat för mig - eftersom jag varit tvungen att acceptera att dottern får haka på även om det inte känns optimalt liksom.
Menar inte att pusha dig alls! Men vill bara dela med om hur det varit för mig . Låter jättebra att du har vänner att prata med men för mig i alla fall var det just detta att komma UT som var viktigt. Innan gick jag mest promenader i sjal och kortare stunder, nära hemma liksom.
Menar inte att pusha dig alls! Men vill bara dela med om hur det varit för mig . Låter jättebra att du har vänner att prata med men för mig i alla fall var det just detta att komma UT som var viktigt. Innan gick jag mest promenader i sjal och kortare stunder, nära hemma liksom.