Jag har nästan gått upp den vikten du har tappat

men så här va va jag förra graviditeten också. Gick upp typ 10 kg redan innan inskrivning. När de väl va dags hade jag gått upp nästan 30 kg. Efter förlossningen lovar jag att jag kissade konstant i typ 2 dygn och när bebis va någon vecka bara hade jag gått ihop mig så jag hade ca 5 extra kg (vilket också försvann ganska snabbt, antar att det tar mycket att amma).
Skönt att höra ändå att det börjar ge med sig för dig. Hoppas du kan börja stoppa i dig lite godsaker så du hämtar igen dig i vikten också.
Här har det också varit bättre och sämre dagar. De senaste dagarna har jag klarat mig oftast utan postafen. Men hade en rejält bakslag i förgår då jag kräktes från morgon till kväll. Så fort jag rörde mig så kräktes jag.
Men så är det ju konstigt med graviditet hade jag kräkts så där i vanliga fall hade jag ju inte velat se åt mat på typ en vecka. Nu är jag så jävla hungrig så kan kräkas och sedan gå raka vägen till middagsbordet och äta med god aptit

Det här med hungern är dock inget jag minns från första gravidtiten. Vet att sambon då tyckte de va så knepigt att jag inte ens upplevde behovet av att ta en extra portion. Just nu äter jag visserligen ganska små portioner mat men hungern håller på att driva mig till vansinne. Alltså i 3 nätter nu har jag varit konstant hungrig. Så hungrig att jag börjar må illa (men är tjurig och tänker inte äta mitt i natten), har provat att äta kvällsfika typ fil och mussli innan jag lägger mig men det hjälper inte. Jag som aldrig äter på kvällarna och typ aldrig varit hungrig i hela mitt liv. Funderar på om det kan va nån vitaminbrist eller något som gör att man känner sig hungrig. Har beställt gravid vitaminer så hoppas de kommer på måndag.