Samma här, men skulle säga att lätena kommer oftare än var femte minut (men vår lilla har haft mest ljuden nattetid - beror dock på att hon typ alltid sover på oss under dagen och när hon sover tätt intill låter hon sällan och sover mycket lugnare). Extremt ljudlig och rörlig med både armar och ben, tror det beror på magen. Tror jag skrev ett inlägg här och postade en ljudfil till och med. Men tycker faktiskt det blivit bättre nu senaste veckan och hon kan ibland, särskilt i början på natten, sova ett par timmar väldigt tyst och stilla. Då vaknar jag med ett ryck och måste kontrollera att hon lever istället, hehe.
Jag har extremt lättstörd sömn så jag vet hur jobbigt det är att vakna varje gång. I perioder har jag inte kunnat sova alls och då har lillan och partnern fått gå till annat rum (jag sover bäst i sängen nämligen) och så har jag fått sova själv några timmar.
På helgerna när mannen inte jobbar sover han och A tillsammans i gästrummet, han kommer bara in till mig och serverar honom mat när han vaknar och tar sedan med honom ut igen. Jag är också extremt lättstörd men mannen är i bättre behov av sömn på vardagar när han jobbar så han får sova ensam i gästrummet då.