Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fortsätter kika in här och gnälla. Då kör vi spyor rond 3.
Oj kan hon ta sig över gallerna?När man vaknar av en ålig bebis och efter några sekunder inser att man har ingen som helst aning om hur hon kom över i stora sängen från spjälsängen...
Så läskigt.
Fy bövelen! Gnäll på, det brukar hjälpa lite för sinnet i alla fall.Jag fortsätter kika in här och gnälla. Då kör vi spyor rond 3.
Ja, men det hade hon inte gjort nu. Nån av oss har lyft över henne. Jag måste ha gjort det i sömnen i s f.Oj kan hon ta sig över gallerna?
Oj vad obehagligt.Ja, men det hade hon inte gjort nu. Nån av oss har lyft över henne. Jag måste ha gjort det i sömnen i s f.
Men stackare Har ni vätskeersättning hemma? Tycker det funkar bra mot upprörda magar.Jag fortsätter kika in här och gnälla. Då kör vi spyor rond 3.
Det händer lite då och då nu har det hänt så många gånger så jag blir knappt förvånad längre...När man vaknar av en ålig bebis och efter några sekunder inser att man har ingen som helst aning om hur hon kom över i stora sängen från spjälsängen...
Så läskigt.
Ja det har vi. Hon verkar piggare idag i alla fall så hoppas det bara var något tillfälligt. Är så trött på sjukor.Men stackare Har ni vätskeersättning hemma? Tycker det funkar bra mot upprörda magar.
Det händer lite då och då nu har det hänt så många gånger så jag blir knappt förvånad längre...
Väldigt.Oj vad obehagligt.
Hoppas på det!Ja det har vi. Hon verkar piggare idag i alla fall så hoppas det bara var något tillfälligt. Är så trött på sjukor.
Det kommer säkert gå braIdag ska jag jobba 9-17 och imorn ska jag jobba 17-09.

Redan nervös för natten.
Alltså. Lite konstig fråga kanske. Men hur orkar dom vara på förskola sen "hela dagen"? I är helt slut efter två timmar play date och kan sen sova i flera timmar.Det kommer säkert gå bra
Här är vi nu inne på dag två av 10 med inskolningen. Igår gick det fint och han ömsom vandrade och ömsom kröp omkring och tittade lite på de andra barnen och leksakerna. Mot slutet blev han väldigt trött trots att vi bara var där en timme så han somnade på vägen hem.
Alltså. Lite konstig fråga kanske. Men hur orkar dom vara på förskola sen "hela dagen"? I är helt slut efter två timmar play date och kan sen sova i flera timmar.
Bl a därför vi inte vill ha Knoddrik för mycket på fsk nu i vår. Hon är visserligen van med öppna förskolan, men nu kommer ju inte vi vara med.Alltså. Lite konstig fråga kanske. Men hur orkar dom vara på förskola sen "hela dagen"? I är helt slut efter två timmar play date och kan sen sova i flera timmar.
Åh skruttar. Förstår att hon sov gott om nätterna. Förstår ju att de klarar av livet på förskola men det känns så avlägset med min lilla bebis som behöver en hel vilodag efter en dag med play date.Inte alls konstig! Det är väldigt lågintensivt med mycket lässtunder och sång. De sover två timmar på dagen (12-14) och brukar sitta och mysa lite till efteråt. Men går de långa dagar så är de trötta på kvällen. Dottern gick oftast 7.15-17.30 första terminen och då var hon ganska trött om kvällarna. Hon sov gott på nätterna iaf
Ja det förstår jag. Speciellt med tanke på medicinen.Bl a därför vi inte vill ha Knoddrik för mycket på fsk nu i vår. Hon är visserligen van med öppna förskolan, men nu kommer ju inte vi vara med.
Skönt också så länge hon ska ha medicin på dagen att inte behöva lämna över det till nån annan. Förhoppningsvis bara några veckor kvar med det.