Såhär i efterhand kan jag tycka att det är ett klokt drag. Hoppas ni möter mindre motstånd än vi gjort.Jag har tagit semester två veckor i samband med Knoddriks inskolning. Blir minst stressigt så.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såhär i efterhand kan jag tycka att det är ett klokt drag. Hoppas ni möter mindre motstånd än vi gjort.Jag har tagit semester två veckor i samband med Knoddriks inskolning. Blir minst stressigt så.
@supersonicSå ska det ju inte vara.
Exciting! Men det ordnar sig nog.Här har min snälla lilla son bytts ut mot ett frustrerat och argt barn. När han inte får som han vill eller något inte blir rätt enligt honom får han ett utbrott och biter på närmsta sak. Än så länge har vi klarat oss undan men igår tog han ett rejält tag i en soffkudde med tänderna och nyss fick handtaget på lära-gåvagnen sig en omgång för att han inte fick loss sin snuttefilt (eftersom han satt på den). Antar att vi är inne i nån fas? Jag hoppas han inte biter något av de andra barnen på förskolan
@supersonic
Nä, men det här är mer uppenbart dagis a la barnförvaring nu när jag har sett hur de faktiskt jobbar än nån förskola.
Hon kommer säkert ha lite kul och inte ta skada av att vara där, men jag kommer inte bli ledsen när vi flyttar och få byter förskola.
Lite! Ja det tror jag ocksåExciting! Men det ordnar sig nog.
Hoppas den nya är bättre! Det lät inte alls som det ska vara.
Här är de oftast jättebra. När det inte är bra beror det på underbemanning. Den idiot som kom på 2,75 personal per 22 barn i åldern 3-5 är en idiot
Lite! Ja det tror jag också
Oj här i degerfors är det ca 3 pers på 17 barn!
Kul att det känns bra annars!Hoppas den nya är bättre! Det lät inte alls som det ska vara.
Här är de oftast jättebra. När det inte är bra beror det på underbemanning. Den idiot som kom på 2,75 personal per 22 barn i åldern 3-5 är en idiot
Lite! Ja det tror jag också
Det är absoluta minimum enligt bestämmelserna och vår snåla kommun tycker det är toppen men vi har låg skatt!Kul att det känns bra annars!
Och jag tyckte "vår" avdelning var underbemannad, 18 barn på 1-5 år på 3 pers.
Det är absoluta minimum enligt bestämmelserna och vår snåla kommun tycker det är toppen men vi har låg skatt!
Bättre. Här går de ju dessutom omlott eftersom det är öppet 6-18. Så ibland är de 1 personal på 22 barn. I de lägre åldrarna 1-3 är de 1,75 på 15 barn.
Exakt.Och folk undrar varför jag inte vill ha E på dagis ännu
Hoppas ni slipper den feber Knoddrik hade.Och där var vi uppe i 39.4. Happ, får vi se om denna blir lika seglivad som förra.
Hoppas ni slipper den feber Knoddrik hade.
Först när vi kombinerade Alvedon och Ipren blev det nån hjälp alls. Hon var riktigt dålig då.
Huh. Jobbigt .Ja det får vi köra i nödfall. Sist hade han 38-39 grader i sex dagar.