Och tjejen här har traktorer och annat brorsan fick som liten. Dock måste vi köpa en del nytt då stora lillasyster växer så det knakar. Han var ju född på sommaren och normalstor. Hon är ju som 7 månader snart ikapp honom som ettåring
Nu ska hon lära sig krypa minsann. Hon gungar på händer och knäna, sen lyfter hon knäna och störtdyker efter vad hon vill ha. Sen blir hon så arg när det inte går som hon vill och skjuver sig bakåt i raketfart, och då kommer hon ju längre bort och blir arg igen. Det är inte lätt att vara bäbis.
Vi har varit i karantän sedan i lördags då storebror blev sjuk. Magsjuka trodde vi.. Vanlig. Men det var Rotavirus. Så han kräktes i lördags, men är dålig än... Vi hoppas magen mår bra snart... Maken vill de inte ha till jobbet då han kände sig dålig i början av veckan. Tack och lov så har jag och Amanda klarat oss bra än.
Men det är knapert nu. Maken har ju fått vara borta tre veckor nästintill pga svåra förkylningar och nu det här... Suck för skolstart och barnsjukdomar.
Fick sms att förskolan har fall av vattkoppor med.
Här är det svårt att få mata något... Helst vill hon ha bitar.
Men idag satte hon en liten brödbit i halsen. Höll på att smälla av. Fick upp henne fort och den lossnade fort då hon hostade, men huuuu.
Vad ger ni?
@malumbub är det medicin för refluxen?
Förresten. Äter ni extra kalk? Barnläkaren sa att jag skulle köpa kalcium på apoteket då jag inte äter mjölkprodukter. Men oatleys är ju berikade.... Måste en det då?