Vinterföräldrar 2016/2017 del 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Feber, snor och ögon som rinner. Tycker så otroligt synd om henne samtidigt som jag kan bli galen när inte sover och bara gnäller.

Fick dock höra att en bekant förlorat sina tvillingar i natt och inser hur otroligt fort det kan gå. Man är lyckligt lottad som har 2 galna barn hemma.
Usch så hemskt med tvillingarna. :cry:

Hoppas dottern din kryar på sig och att ni alla får sova. Man måste få gnälla även om det lilla i vardagen, för det finns alltid någon som har det värre. :heart
 
Feber, snor och ögon som rinner. Tycker så otroligt synd om henne samtidigt som jag kan bli galen när inte sover och bara gnäller.

Fick dock höra att en bekant förlorat sina tvillingar i natt och inser hur otroligt fort det kan gå. Man är lyckligt lottad som har 2 galna barn hemma.
Men åh vad fruktansvärt :cry:

Nu får krya på er.

Och hoppas alla med skräpnätter får bättre nätter snart. Vi har förmodligen gått in i utvecklingsfas 4.
 
Skräpnatt tre.
Nu far vi och köper en miniversion av vår madrass, för hon kan då inte sova sämre än såhär.
Vaknade varje timma efter 22 och äter egentligen ingenting (maken testar ge mjölk vid 00), vid 03 frågar maken om vi ska ge upp och ta henne till vår säng.
Då sover hon minsann 3 h i sträck. :devil: Äter på riktigt en gång och somnar om en timme.

Kanske är tanden som fortfarande kliar? Hon har fått en i underkäken som bröt igenom huden för tre dar sen. Vet bara att vi är trötta nu.

Eller nästa tand på g? :) Vissa får väldigt tätt.
 
Feber, snor och ögon som rinner. Tycker så otroligt synd om henne samtidigt som jag kan bli galen när inte sover och bara gnäller.

Fick dock höra att en bekant förlorat sina tvillingar i natt och inser hur otroligt fort det kan gå. Man är lyckligt lottad som har 2 galna barn hemma.

Åh fy :( Har också en vän som förlorade sitt barn sex dagar efter första rul :(

Krya på lilla tösen, tycker så synd om de små när de är dåliga :heart
 
Hej!

Har inte hängt med alls i tråden men undrar om det finns någon här i trakten kring Kungsör? Har varit hemma nu drygt 3 månader och börjar sakna den sociala biten, vore kul att träffa någon med bebis och kanske kunna ta någon promenad, fika, etc ihop!

Min son är född 20 februari :heart
 
Hej!

Har inte hängt med alls i tråden men undrar om det finns någon här i trakten kring Kungsör? Har varit hemma nu drygt 3 månader och börjar sakna den sociala biten, vore kul att träffa någon med bebis och kanske kunna ta någon promenad, fika, etc ihop!

Min son är född 20 februari :heart

Tyvärr inte, har drygt 50 mil dit. Förstår dig om den sociala biten!
 
Hej!

Har inte hängt med alls i tråden men undrar om det finns någon här i trakten kring Kungsör? Har varit hemma nu drygt 3 månader och börjar sakna den sociala biten, vore kul att träffa någon med bebis och kanske kunna ta någon promenad, fika, etc ihop!

Min son är född 20 februari :heart
Var tvungen googla, tyvärr 96 mil bort. Förstår helt, jag snackade nyss upp en ny promenadkompis när jag var ute med plutten i sele. :o :D
 
Du får dyka på första du ser, redo med en öppningsreplik typ "Snygg barnvagn!" eller "Oh, söt bebis!". :D
Du har ingen föräldragrupp du kan hoppa in i via ditt BVC?
Nej, de hade personalbrist... :meh:
Har dessutom nyss flyttat hit från en större stad. De hade någon slags babycafé i kyrkans lokaler här varje torsdag, gick dit idag då jag kände mig redo. De slutade 1/6 och började igen i september :banghead:
 
Snart kan man läsa på David Batras fb "Social umgängestörstande morsa jagar folk som har barnvagn" :rofl:

Skämt åsido - i mitt samhälle finns en fb-grupp för föräldralediga som vill ses. Kanske finns det nåt liknande där du bor?
Ja men typ :D
Nej, jag försökte leta men hittade inte. Kan försöka igen. Är väl för liten by :wtf:
(vilket inte stör mig i vanliga fall)
 
På BVC hade de ingen pga personalbrist, och öppna förskolan var väl typ det som hade sommaruppehåll nu. Men jag hittade en bebisgrupp i Köping som vi ska se om den håller på även över sommaren, i så fall testar vi där nästa vecka! Och ska söka på fb igen :)
Hoppas du hittar något :) Förstår att det känns tråkigt att intresserad ha någon att hängs med
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
442
Senast: Rosett
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
73 901
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 985
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 593
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp