Ni är helt outstanding på att uppdatera. Själv sitter man här med håret på sne och önskade att man hade mer energi att skriva. En 3,5 åring som är nästan döv (inte egentligen men när mamma säger nått) och en 5 månaders som sover flera timmar OM mamma ligger bredvid annars 10-20min. Sen att den döva 3,5 åringen springer och skriker: MAMMASYRRAN ÄR VAKEN stup i 90 kanske har sin del
Men men, mina barn mitt val och min kärlek
Lite mer sömn dock om man får önska nått...
Åååååå, jag behöver inte skriva något idag. Hear, hear. Fast min är 3. Fast han är inte sig själv.... Av alla bilar i Bilar är han just nu Fräsarn.... Den orangea som nyser lågor.. Den BRUMMAR och NYSER! (en treåring som gör det i hallen i ett hus hörs i hela kvarteret misstänker jag)
Och lillan är i utvecklingensstadiet "om mamma inte rör vid mig är jag döende" och gråter då hysteriskt. Det är hjärtskärande. Sjalarna hålls varma. Och skulle det mot förmodan vara tyst får katterna spunk och ser till att vi vinner "mest högljudda huset i kvarteret".
Dricker ni kaffe?
Jag vet inte hur jag ska hålla mig vaken och ha ork längre. Men jag tänker på skruttan.