Tog upp det. Knoddrick föddes typ 4 veckor för tidigt, för nu erbjuds det till alla. Men Knoddrick anses som för gammal.Ja det är ju väldigt konstigt? här erbjuds det till alla som sagt. Konstigt att det är så olika.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tog upp det. Knoddrick föddes typ 4 veckor för tidigt, för nu erbjuds det till alla. Men Knoddrick anses som för gammal.Ja det är ju väldigt konstigt? här erbjuds det till alla som sagt. Konstigt att det är så olika.
Men åh vad typiskt!Tog upp det. Knoddrick föddes typ 4 veckor för tidigt, för nu erbjuds det till alla. Men Knoddrick anses som för gammal.
Tog upp det. Knoddrick föddes typ 4 veckor för tidigt, för nu erbjuds det till alla. Men Knoddrick anses som för gammal.
Jag är lite förvirrad av det där med rotavirusvaccinet. Det har inte ens nämnts på våran bvc. Även om de inte erbjuder det inom sitt ordinarie program så tycker jag ändå att de borde nämna det. I grannlänet erbjuds det ju till alla...
Jag har läst det med. Men beslutet säger att hon är för gammal och erbjuds inte.1177 säger att man kan ge första dosen som senast före de är 16 veckor.
Vi har fått rotavaccinet gratis på BVC. De frågade också så inget vi tog upp. Vi tillhör ju samma län. Märkligt att det ska skilja mellan olika BVC.
Vi börjar nosa på 74... 64 cm lång, 6,4 kg tung, 13 veckor idag. Långa ben kräver större storlek i ytterplagg - har fodrad fleeceoverall i både 62 och 68 just nu och kan inte längre vika över fotgrejerna i den mindre, fötterna måste få sticka ut. Men t ex bodys funkar i 60-storlekarna fint, så länge ärmarna inte är för korta eller tighta.Hitta äntligen en tunn våroverall till ett pris som inte dödar. Köpte st 68 men han drunknar seriöst i den. Ben och armar 10 cm för långa. Så byta så den passar NU (vill kunna ha den i bilskyddet så då borden den ju vara tightare) Eller skall jag behålla och hoppas han kan använda den till hösten? Den är lättfodrad
Just nu, nästan fem månader gammal drar han 62 på kläder (hemmamätning säger han är 63 cm)
Så till svaret på din fråga:Hitta äntligen en tunn våroverall till ett pris som inte dödar. Köpte st 68 men han drunknar seriöst i den. Ben och armar 10 cm för långa. Så byta så den passar NU (vill kunna ha den i bilskyddet så då borden den ju vara tightare) Eller skall jag behålla och hoppas han kan använda den till hösten? Den är lättfodrad
Just nu, nästan fem månader gammal drar han 62 på kläder (hemmamätning säger han är 63 cm)
Behåll!Hitta äntligen en tunn våroverall till ett pris som inte dödar. Köpte st 68 men han drunknar seriöst i den. Ben och armar 10 cm för långa. Så byta så den passar NU (vill kunna ha den i bilskyddet så då borden den ju vara tightare) Eller skall jag behålla och hoppas han kan använda den till hösten? Den är lättfodrad
Så till svaret på din fråga:
Jag hade behållt. Och använt redan nu.
Vi får också rotavaccinet gratis, det erbjuds till alla här.Tog upp det. Knoddrick föddes typ 4 veckor för tidigt, för nu erbjuds det till alla. Men Knoddrick anses som för gammal.
Jo dom är jättekonstiga borde helt ärligt finnas nån standard vad gäller storleksmärkning tillverkarna måste följaApropå storlekar så tycker jag dom är sjukt konstiga. Eller är det bara min? Hon är 55 cm lång och drar fortfarande 52. Bodys är för långa i armarna. Hon drunknar i sin overall som är 56. Alla brallor är förstora både i midjan och på längden.
Vi har tre särkar som vi haft hela bebistiden i storlekarna 50, 54 och 74.Apropå storlekar så tycker jag dom är sjukt konstiga. Eller är det bara min? Hon är 55 cm lång och drar fortfarande 52. Bodys är för långa i armarna. Hon drunknar i sin overall som är 56. Alla brallor är förstora både i midjan och på längden.