*Gotlandsrusset*
Trådstartare
Libero blir det nog, har haft det till sonen hela tiden (blöjfri nu) och han blev jätteröd av Pampers. Dock får tiden utvisa, inga barn är lika
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha redan lager? jag tänkte att ett paket räcker o testa till en början utifall att vi inte är nöjda! Blir vi nöjda o det krisar får vi köpa libero medans vi väntar på leverans!
Fått en typ gråaktig smärtsam hemorojd i röven, som gör ont som f-n!!!!
Får nog köpa salva..
Ska till Bm om 10 minuter kan ju nämna det för henne kanske...
Visst är dom underbara har också, fylls med blod varje gång jag är på toaletten. Mysig fakta men om dom buktar ut så tryck försiktigt in dom igen så töms dom på blodet och krymper.
Mina försvann efter förlossningen med sonen och har nu hedrat mig med sin återkomst.
Verkligen helt underbara
Ser ut som en stor fästing...
Sambon skulle absolut kolla....
Allt gick toppen hos Bm
Järn 124 så slipper järntabletter, skönt!
Socker, hb mm var med toppen
Bebis låg med huvudet neråt men var ruckbart.
För övrigt gillar jag verkligen vår bm
Vad köper ni hem för blöjor till första tiden?
Jag kollar på libero o finns ju en del o välja på....
Haha, sambon vill inte kolla och då läser han ändå till läkare
Jag vill också gå till bm Ska inte dit förrän nästa torsdag är då i v 38+2. Känns som en halv evighet. Skönt att allt såg bra ut
Och så har jag dessutom kommit ut och handlat, helt själv. Var helt fantastiskt!
Måste skryta lite över min fantastiska sambo som verkligen gör allt för att jag inte ska känna mig instängd och överdrivet låst. Han är otroligt engagerad i bebis och blir nästan lite deppad när hon inte är riktigt nöjd hos honom. Men han kämpar på. Sen finns det väl inget som slår mina tuttar heller
Hur noga är ni med ostar o sånt?
Vågar man äta mögelost som kokat på nyårsafton??
Eftersom jag har hämtat/beställt alla babyboxar och liknande som jag hittat så har vi ganska mycket blöjor, tror att det är totalt 6 paket från Libero, Pampers och Minstingen. Har även väldigt många paket våtservetter.
Kokat är inga bekymmer, typ i potatisgratäng