Vinterföräldrar 2016/17. Del 2.

Haha redan lager? :p jag tänkte att ett paket räcker o testa till en början utifall att vi inte är nöjda! Blir vi nöjda o det krisar får vi köpa libero medans vi väntar på leverans!

Ja alltså jag beställer ett paket när jag ändå beställer mina mediciner. Om de inte fungerar tänkte jag bara skänka till ngn organisation. Har typ två paket av varje av de minsta storlekarna :)

Fått en typ gråaktig smärtsam hemorojd i röven, som gör ont som f-n!!!! :nailbiting:O_o
Får nog köpa salva..
Ska till Bm om 10 minuter kan ju nämna det för henne kanske...

Fått en typ gråaktig smärtsam hemorojd i röven, som gör ont som f-n!!!! :nailbiting:O_o
Får nog köpa salva..
Ska till Bm om 10 minuter kan ju nämna det för henne kanske...

Visst är dom underbara :meh: har också, fylls med blod varje gång jag är på toaletten. Mysig fakta men om dom buktar ut så tryck försiktigt in dom igen så töms dom på blodet och krymper.

Mina försvann efter förlossningen med sonen och har nu hedrat mig med sin återkomst.:cautious:

Jag har definitivt fått tillbaka min mens. :meh:
Hade kanske 4 dagar utan avslag, bara flytningar, och är nu inne på tredje dagen med mens och svag mensvärk.
Måste bestämma vilken spiral jag ska prova när jag varit på efterkontroll.

Verkligen helt underbara :D
Ser ut som en stor fästing...:p
Sambon skulle absolut kolla....:meh:

Allt gick toppen hos Bm
Järn 124 så slipper järntabletter, skönt!
Socker, hb mm var med toppen:up::up:
Bebis låg med huvudet neråt men var ruckbart.
För övrigt gillar jag verkligen vår bm

Visst är dom underbara :meh: har också, fylls med blod varje gång jag är på toaletten. Mysig fakta men om dom buktar ut så tryck försiktigt in dom igen så töms dom på blodet och krymper.

Mina försvann efter förlossningen med sonen och har nu hedrat mig med sin återkomst.:cautious:

Verkligen helt underbara :D
Ser ut som en stor fästing...:p
Sambon skulle absolut kolla....:meh:

Allt gick toppen hos Bm
Järn 124 så slipper järntabletter, skönt!
Socker, hb mm var med toppen:up::up:
Bebis låg med huvudet neråt men var ruckbart.
För övrigt gillar jag verkligen vår bm

Haha, sambon vill inte kolla och då läser han ändå till läkare :rofl:

Jag vill också gå till bm :arghh: Ska inte dit förrän nästa torsdag är då i v 38+2. Känns som en halv evighet. Skönt att allt såg bra ut :up:

Vad köper ni hem för blöjor till första tiden?
Jag kollar på libero o finns ju en del o välja på.... :angel:

Vi kör på med liberos touch. Vi har dem till dottern och de sitter bra (på henne), läcker inte och är väldigt mjuka. Största skillnaden på dem och newborn är väl mjukheten och passformen. Färgindikator finns även på newborn, den hade precis kommit när vi fick dottern, himla praktiskt! Pampers vill jag inte ens ta i med tång.
Får se hur blöjorna sitter på bebis, vi kanske måste tänka om när vi väl provat.

Haha :rofl::rofl:
Min sambos kommentar när han granskat hemorojden:
Nu vet jag iaf att jag definitivt inte har hemorojder!
Ja men visst kul att kunna stå till tjänst med det typ kände jag :p:D

Haha, sambon vill inte kolla och då läser han ändå till läkare :rofl:

Jag vill också gå till bm :arghh: Ska inte dit förrän nästa torsdag är då i v 38+2. Känns som en halv evighet. Skönt att allt såg bra ut :up:

Och så har jag dessutom kommit ut och handlat, helt själv. Var helt fantastiskt!

Måste skryta lite över min fantastiska sambo som verkligen gör allt för att jag inte ska känna mig instängd och överdrivet låst. Han är otroligt engagerad i bebis och blir nästan lite deppad när hon inte är riktigt nöjd hos honom. Men han kämpar på. Sen finns det väl inget som slår mina tuttar heller :angel:

Och så har jag dessutom kommit ut och handlat, helt själv. Var helt fantastiskt!

Måste skryta lite över min fantastiska sambo som verkligen gör allt för att jag inte ska känna mig instängd och överdrivet låst. Han är otroligt engagerad i bebis och blir nästan lite deppad när hon inte är riktigt nöjd hos honom. Men han kämpar på. Sen finns det väl inget som slår mina tuttar heller :angel:

Vad mysigt och underbart ❤️

Vilka boxar har du hämtat ut? :)
Vi har beställt från apoteksgruppen, Apoteket hjärtat, lloyds apotek, babyproffen o libero men måste ju missat nån om du fått så många paket blöjor :up:

Eftersom jag har hämtat/beställt alla babyboxar och liknande som jag hittat så har vi ganska mycket blöjor, tror att det är totalt 6 paket från Libero, Pampers och Minstingen. Har även väldigt många paket våtservetter.

Liknande trådar

Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 147
  • Låst
Gravid - 1år Eftersom vi fyllt den gamla tråden startar jag en ny. Kopierar in vad jag tror är den senaste listan. Mars 28/2, KarinStarfighter, 33...
102 103 104
Svar
2 071
· Visningar
117 874
Senast: lillebill
·
Gravid - 1år Scrollade i gamla tråden och tror att jag hittade sista listan. Ber om ursäkt om det fanns en senare och någon är missad. September 9/9...
18 19 20
Svar
391
· Visningar
28 225
  • Låst
Gravid - 1år Återigen dags för en ny tråd för vinterföräldrar (som autocorrect vill ha till vinterförvaring :p ) och vinterbarn. Lägger in listan...
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
97 858
Senast: YaHilweh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar