Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bebis och katt har en allierad kamp om att väcka mig och hålla mig vaken så länge som möjligt. Dom växlar mellan att bebis smockar mig på valfritt oskönt ställe och att katt attackgosoar.
Jag är trött och vill sova men idag ska vi ha en hantverkare här som ska lägga golv...
Hade fel. Halv två i natt somnade han. Ligga i babynestet i egen säng=Gallskrik. Ligga med mig=gallskrik. I mannens famn=gallskrik
Sova i babynestet i soffan=zzzzzzz
När bör man börja packa förlossningsväskan? Jag är i vecka 35 och har inte packat något, men har ganska klart för mig vad som kommer packas tror jag. Har flera gånger se senaste dagarna fått frågan om väskan står packad och när jag sagt nej så har personerna blivit förvånade.
gullig! Min har snott barnvagnen... Jag har inte hjärta att sno tillbaka den än. Jag hoppas hon tröttnat på den lagom tills bebis kommer.Våran ena katt blir jag galen på.
Han snor grejer. Bebisgrejer. Nyss var han upp i vagnen och snodde barnvagnshänget och gick iväg med. Han snor mössor, vantar, strumpor och gossedjur och biter på dom tills de går sönder, sambon köpte en ullfilt till bebis som båda katterna gärna sitter och rycker tussar av. Jag får lägga undan allt jag är rädd om. Dock ligger vissa saker framme under uppsikt bara för att jag vill att de ska vänja sig för båda katterna vet vad ett nej är.
Till och med valpar är enklare
Jag har inte ens börjat ännu bf+4 idagNär bör man börja packa förlossningsväskan? Jag är i vecka 35 och har inte packat något, men har ganska klart för mig vad som kommer packas tror jag. Har flera gånger se senaste dagarna fått frågan om väskan står packad och när jag sagt nej så har personerna blivit förvånade.
gullig! Min har snott barnvagnen... Jag har inte hjärta att sno tillbaka den än. Jag hoppas hon tröttnat på den lagom tills bebis kommer.
Honkatten har intagit barnvagnen och hankatten ligger gärna i vaggan. Skötbordet är också en favorit
Är era katter väldigt intresserade av er mage? Har märkt att djur överlag tyr sig väldigt till mig nu. Har inga egna men kompisens hund vägrar lämna min sida när vi är där och föräldrarnas katt (osocialaste katten i världen) kommer gärna och stryker sig mot mig.
Tycker de är häftigt