Jag var på mitt sista TUL idag, skulle egentligen ha ett på fredag med, men allt såg så bra ut och har sett toppen ut hela tiden. Så läkaren avbokade det.
Om inget hänt den 14/12 (40+2) är igångsättning planerad, läkaren hoppas att det kommer igång av sig själv innan då jag enligt honom har ett kanonläge. Främst för att ha diabetes, beräknad födelsevikt är 3500g (med viss felmarginal).
Allt är inhandlat och det känns väldigt bra, fick spjälsäng av svärmor häromveckan. Vid jul har vi bestämt att vi kör julklappsspel, svärmors kommentar var att "ja det finns ju bara en som faktiskt behöver julklappar och i mina drömmar har hon skrivit en lång önskelista".
Så jag antar att saknar vi något så får vi det vid jul.
Vi kommer vara hos svärmor vid jul, även mina föräldrar kommer troligtvis över (annars får de inte träffa bebis fören 7/1 då vi ska dit). Jag antar att det kommer bli en kort jul för mig och jag kommer endast göra det jag orkar. Blir det igångsättning så är det ju endast 10 dagar efter och det känns tight. Men jag sitter hellre i soffan där än ensam i soffan hemma. Då jag tycker att julen är otroligt mysig.
Just nu sitter jag och letar efter en vettig amnings bh, vet att det är svårt med storlek innan. Men känner att jag vill ha något att börja med och i så fall köpa ny efter. Det är ju ändå black friday idag
Hur mycket växer brösten när mjölken väl rinner till?
@Balahé