Idag jobbade jag min sista dag på jobbet. Är sjukskriven fr.o.m. måndag. Det känns jättejobbigt faktiskt. Jag har ett jättekul jobb men jag orkar inte längre. Grinade i bilen på väg hem. Både för att jag inte kommer jobba mer och ganska mycket för att jag är halvt slut som människa efter en arbetsdag.
Jag definierar mej själv ganska mycket med vad jag åstadkommer och presterar, både privat och i jobbsammanhang. Nu går jag liksom hem och, vaddå, ruvar bebis och gör inte ett jäkla någe i typ 2 månader. Träffar ingen, pratar inte med någon, ingen behöver mej. Jag går igenom en identitetskris och det gjorde jag förra gången med. Superjobbigt
Uppanpå det har jag sjuk foglossning, taskigt järnvärde, sammandragningar fr.o.m. hell, elak halsbränna, är förkyld och har fått hemmorojder. Stackars mej idag
Hoppas ni andra har en bättre fredag!
Mvh Miks
Fy, vilket trist sätt att starta helgen på. Stackars! Förstår identitetskrisen och har egentligen inte jättemycket pepp att komma med, så du får sympatier i stället.
Dags för lite Ben & Jerrys och en film i soffan?
Själv ska jag undersöka om det finns några lämpliga aktiviteter för ett preggo under vintern, på badhuset eller yoga eller nåt. Det kanske finns något liknande som passar dig och får ur dig i soffan lagom till på måndag?