Igår fyllde älskade lilla C 2 år! Vad fort det gått och ändå känns det som om hon alltid varit här!
Hon är fortfarande en liten galning! Springer, hoppar, klättrar och slår kullerbyttor! Hon kan allt enligt henne själv. Hon är odödlig och oövervinnelig med en vilja av stål och humör som fräser. Hon är också otroligt rolig och har kul humor!
Vad vi älskar den här lilla tjejen!
Hur är era 2 eller snart 2åringar?
Mvh Miks
Grattis lilla C!
A är ju yngst så vi har knappt 2 månader kvar till 2 årsdagen. Det är en bestämd liten dam vi har, men hon är helt fantastiskt underbar. Hon har fått dragits med en mamma som åkt in och ut på sjukhus och allt är upp och ner här hemma, alla rutiner är borta känns det som men hon är lika go och glad som vanligt och anpassar sej efter läget. Hon har varit lite sur på mamma efter jag låg inne några dagar, jag försvann ju iväg i en ambulans och lämnade henne fast hon var ledsen, jobbigt för oss båda, tur pappa fanns där.
Annars älskar hon att hoppa och dansa, språket fortsätter komma, mest engelska, vi jobbar på att man säger please och thank you A säger glatt "please sugar" och "thank sugar" nog för att jag kallar henne sweetie och sweetheart men var hon fått att kalla både med och pappa sugar vet vi inte, "not today" är också populärt att svara på frågor om hon inte säger NO eller nej