Fy! Stackars er! Man blir ju liksom lite korkad av att inte få sova. Eller i alla fall jag blir det. Hjärnan blir som klistrig gröt!
Stackars Ellie! Är hon 4? Jag kommer inte ihåg! Det skulle ju kanske kunna vara nattskräck? Det är väldigt obehagligt för alla inblandade!
Tyvärr är hon väldigt skabbig av sig. Igår stirrade hon mig stint i ögonen och höll upp clementinklyftan och mosade den så hårt hon kunde så saften sipprade mellan fingrarna. Sen skrattade hon. Lite creepy baby över det hela
Skedar tror jag jag har kvar efter stora N! Måste leta fram dom! Tack för påminnelsen!
Mvh Miks
Jaa jag blir verkligen lite trögtänkt och korkad! Kan t.ex. bli stående vid skötbordet och fundera på om jag redan har bytt blöja eller om jag ska göra det Hon fyller snart 3! Och ja, det liknar nästan lite nattskräck vissa gånger då hon är svår att få kontakt med. Andra gånger verkar det mer som en mardröm och hon lugnar ner sig när hon märker att vi är där. Men väldigt obehagligt, jobbigt och så tycker man ju så synd om henne så det värker i hjärtat.
Alltså haha!! Creepy