Sv: Vinterföräldrar 2013/2014
Bio oil på apoteket ska vara bra enligt min syster. Jag har mest kli på ryggen jag. Men sen är ju jag helt felkn***ad. Smörjer mest med mannens propyless just nu.
Däremot har jag mer problem med att det spänner under skinnet i magen. Speciellt när jag ätit mycket. Har fått skärpa till mig med inskopandet av föda så jag har inte gått upp ett gram på en månad. Men det behöver jag ju inte direkt heller om vi säger så.
Inga tips mot svidande bröstvårtor tyvärr men mina är också ömma och det som jag tycker hjälper är att alltid ha ågon form av BH på mig så inte nattlinne etc kan "gnuggas" mot dem. Sover i ett linne med inbyggt bröststöd och tycker det hjälper mycket att ha något som ligger mot konstant istället för bara ibland.
Undrar också om någon har tips mot kliande mage? Det kliar som tusan på ena sidan av naveln och det är rött och irriterat. Provat att smörja med vanlig hudkräm vilket lindrar för stunden men inte mer. Hydrokortison vill jag inte ha på magen...
Bio oil på apoteket ska vara bra enligt min syster. Jag har mest kli på ryggen jag. Men sen är ju jag helt felkn***ad. Smörjer mest med mannens propyless just nu.
Däremot har jag mer problem med att det spänner under skinnet i magen. Speciellt när jag ätit mycket. Har fått skärpa till mig med inskopandet av föda så jag har inte gått upp ett gram på en månad. Men det behöver jag ju inte direkt heller om vi säger så.