Sv: Vinterföräldrar 2013/2014
Enligt försäkringskassan godkänns 95% av alla sjukskrivningar. Jag ringde och frågade då jag var så orolig när jag var sjukskriven för grav illamående i sommras, men jag vet inte om jag tror på den siffran
Jag har aldrig haft några problem med FK när jag varit sjukskriven eller föräldraledig.
Kl
Jag har inte skrivit en rad sedan jag "skrev in mig" i tråden, har varit mycket med jobb och den lille vi redan har hemma, men jag har följt och läst om er alla. jag är i V30 idag, 29+0
Jag går på graviditetspenning den 5/12 och jobbar min sista dag 3/12. Jag trodde aldrig att jag skulle få det då det är svårt när man jobbar innom handels men jag fick full utan krussiduller och beslut på 2 veckor så jag blev väldigt glad
Jag står upp de 9,45 timmar jag jobbar per dag så det är tuff för fogar och har problem med sammandragningar.
Idag har varit en sån där dag då inget är bra, fogarna gör ont, sammandragningarna gör ont, jag mår illa (antagligen för att det är trångt i magen nu) och gråter mycket. Och jag jobbar. OCH kunderna verkar tycka att det är helt fritt fram att fråga om jag ska föda nästa vecka eller favoriten idag, om du har två månader kvar hur stor ska du vara då
va fan säger jag bara! Jag har gått upp 5,5kg och ser fortfarande mina fötter...