Sv: Vinterföräldrar 2013/2014
Jag fick också problem med fogarna ett tag men det släppe, hoppas det håller sig borta, kommer säkert åter Vissa dagar gör det väldigt ont i mage/rygg. Det jag lidit värst av är att det drar under naveln på magdelen om jag går, får nästan gå myrsteg då och stanna upp och stå stilla en längre tid innan det släpper. Blir som en slags kramp. För övrigt rider jag fortfarande, vecka 22 som sagt, rider nästan varje dag och är tom ute och tävlar med min 4 åring. Inte för att jag direkt vill, utan mer för att det är ryttarbrist. Har letat ryttare ett bra tag, några månader, men inte hittat ngn, så det har blivit att jag fått fortsatt rida. Mår dock bra mentalt av ridningen ännu. Rider bara i ridhus/paddock dock. Passen är lugna eftersom det är unghäst, ca 20 min långa. Hade INTE orkat rida en timmes pass. Vågar inte rida ut som gravid.
Jag måste nog också söka grav.penning. Jobbar som lokalvårdare och det börjar kännas i kroppen nu med massa lyft och att man böjer sig och vrider sig och går mycket. Speciellt jobbigt är det dom dagarna man sover dåligt. Vill dock jobba så länge jag kan kan, då det gör så jag håller undan lite extra kilon....Men det är ett tungt jobb som gravid så jag vet inte hur länge kroppen orkar.