Sv: Vinterföräldrar 2012/2013
Nej,det ska väll ordna sig,tyvär har man ju lite krav också,men i första hand så lär vi ha någonstans att bo,så det kanske får töjjas lite på kraven!
Vill ju kunna gå ut och rasta hundarna i naturen,samt att vi gärna slipper trappuppgångar,då gammelvovven är lite lätt vaktig om det låter mycket utanför,och man vill ju inte störa grannarna.
Nu var det dessutom så längesen han bodde i trapphuslägenhet så jag vet inte ens hur han skulle reagera i dag,sen har vi ju en till,och han hänger gärna på när storebrorsan skäller,så det finns liksom inget slut på dom kan jag tänka mig i fall dom inte har nån hemma som säger åt dom att sluta.
Ska kolla på en i morgon,lite större än vad vi tänkt,men,men... Då har vi egen ingång,samt över och undervåning,en liten uteplats på framsidan,och lite större på baksidan,så man kan ha vagnen ute och sitta och sola lite!
Förhoppningsvis kan man bygga ett staket så man kan ha balkongdörren öppen så hundarna kan få gå ut och in som dom vill,för det har dom ju kunnat nu när vi bott i hus. Känns inget kul att flytta till en lägenhetslägenhet då,med kanske inte ens en balkong!
Jag hoppas vi slipper det!
Sen ska man väll inte ropa hej förrens allt är klart,fast jag helst vill börja packa NU! :P Dom har sagt ett pris som vi accepterat,sen har dom sagt att dom vill gärna flytta in till 1:a December,vilket vi gärna vill också,då är vi klara med flytt och allt tills bebis kommer! Men inga papper är skrivna då detta vart bestämt på eftermiddagen i dag.