Mannen påstår att han är allergiskSkaffa katt istället, de kan ha sina skålar uppe på en möbel![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mannen påstår att han är allergiskSkaffa katt istället, de kan ha sina skålar uppe på en möbel![]()
Gillar normalsvårt, men hoppas såklart det blir ännu lättare!@pollex L larvar sig framåt, rumpan upp och pressar med benen, drar med armarna. Går himla fort. Har lyckats krypa några enstaka steg.
@FeatherCloud @Heulwen håller tummarna för buke-konspiration
Vi verkar vara ur den där hemska fasen, sövningarna är nu normalsvåra![]()
Ja vem vet, du får åka iväg och se vad som händerEller göra som jag och sova i gästrummet. Jag har ju hört att många rekommenderar att mamman åker bort när det ska slutas med nattamningen, men är förvånad att ett flaskmatat barn beter sig lite liknande
![]()
Sämsta nattningen någonsin tror jag... det tog en evighet (ca 2h men blev flera pauser så höll inte på i sträck) Hon bara skrek och sprattla, inget dög... inte ens amma. Nu verkar hon sova tungt iaf, men senaste tiden har hon vaknat oftare på nätterna också... hoppas hon går tillbaka till bara ett mat uppvak snart!
Annars har hon varit väldigt trevlig idagätit falukorv för första gången, det var gott! Hon har blivit så himla duktig på att äta själv, och betydligt mer som faktiskt hamnar i magen. Hunden är överlycklig under matstunderna, festmåltid under bordet
Nu blir det glass för den här morsan!
Jobbigt med sådana nattningar!
Lilla F får i sig kanske en 10-del av det vi ger henne haha. Önskar att vi hade hund efter varje måltid.
Oj, 4 timmar var saftigt, men klart hon behöver det om hon bara sover en gång. Hur funkar det om ni ska iväg? Sover hon ”igenom det” eller håller ni er hemma över tuppluren?R gick och la sig vid 17.10 igår. Det gick inte att hålla henne uppe längre. Vi förväntade oss det värsta med att få kliva upp tidigt. Men hon vaknade vid 6 och ville ha mat. Nu sover hon igen.
Dock sover hon bara en längre tur mitt på dagen. Sover ca 4h runt 11 tiden. Brukar vakna vid 7 snåret.
Usch, jobbigt med såna nattningar! L sover också sämre på nätterna just nu, från ett uppvak till många. Var på BVC idag, hon påstod att det beror på för lite mat på dagen så att hon "äter ifatt" på natten och rekommenderade att ge mer mat/gröt på dagen. Hur sant detta är vet jag inte, men jag tänkte testa iaf.Sämsta nattningen någonsin tror jag... det tog en evighet (ca 2h men blev flera pauser så höll inte på i sträck) Hon bara skrek och sprattla, inget dög... inte ens amma. Nu verkar hon sova tungt iaf, men senaste tiden har hon vaknat oftare på nätterna också... hoppas hon går tillbaka till bara ett mat uppvak snart!
Annars har hon varit väldigt trevlig idagätit falukorv för första gången, det var gott! Hon har blivit så himla duktig på att äta själv, och betydligt mer som faktiskt hamnar i magen. Hunden är överlycklig under matstunderna, festmåltid under bordet
Nu blir det glass för den här morsan!
Man har stor hjälp av hund! Synd bara att hund blivit lite tjock och behöver banta.Jobbigt med sådana nattningar!
Lilla F får i sig kanske en 10-del av det vi ger henne haha. Önskar att vi hade hund efter varje måltid.
Typiskt. Hoppas han iaf var lätt att söva om....jomenvisst, det lilla livet vaknade 10 sekunder efter senaste posten![]()
Krya på dig! Och hoppas du får vila idagHär har vi haft en hemsk natt, blev nog lite för mycket mat för lilla magen igår. Hon har haft massa gaser under natten. Så idag tar vi det lugnt med maten.
Sen vaknade även jag upp förkyld - skitont i halsen. Så fick ställa in dagens planer med två andra mammor, så tråkigt...
Oj, 4 timmar var saftigt, men klart hon behöver det om hon bara sover en gång. Hur funkar det om ni ska iväg? Sover hon ”igenom det” eller håller ni er hemma över tuppluren?
Jasså. Hm, ja jag tror inte det är orsaken här..Usch, jobbigt med såna nattningar! L sover också sämre på nätterna just nu, från ett uppvak till många. Var på BVC idag, hon påstod att det beror på för lite mat på dagen så att hon "äter ifatt" på natten och rekommenderade att ge mer mat/gröt på dagen. Hur sant detta är vet jag inte, men jag tänkte testa iaf.
Sambon har varit med lillan hela dagen, fixat både lunch och middag samt även varit ute med vovven. Så jag har fått vilaKrya på dig! Och hoppas du får vila idag
Nä fy, låter inte kul. Idag har vi backat med maten, får se hur natten blir@Cattaflajna magen är tjorvig här också, bajsar iofs ganska ofta men är gnällig innan och är också ganska pruttig på natten... Inatt petade jag in nappen typ 30 gånger mellan 22.30 (när jag la mig) och 00.30 (när han ville äta)... Blir extremt mycket sömn då. Inte