Hej!
Efter ett inte alltför långt uppehåll smyger jag tillbaka in här igen. Måste erkänna att jag tittat till er ibland, men att det känts lite skönt att inte skriva, för då har jag behövt hitta andra sätt att bearbeta eventuella jobbigheter, istället för av fastna i dom och älta... Hoppas kunna hålla en bra balans framöver också
Läget är iallafall bättre än sist. Kottens morgonsömn är fortfarande obefintlig efter 05, men sambon och jag har hittat en fungerande strategi och verkar helt enkelt få leva med att ha en morgonpigg son. I övrigt har fjärde utvecklingsprånget just gått över och vi har stans soligaste solsken på drygt fyra månader här hemma. Precis allt är kul, och i takt med att han förstår mer och mer blir han nöjdare också. Nuförtiden när jag umgås med andra mammor och jämnåriga bebisar har jag oftast känslan av att mitt barn är, om inte mest okomplicerad, så iallafall inte långt ifrån
Har fortsatt träffa psykologen också och börjat bena ut vad det är som får mig att må dåligt. Blir nog svårt att komma igång med något helt regelbundet innan semestern men planen är annars att fortsätta efter.
Annars så pratas det mycket, att smaka mat är hur kul som helst, och han har nästan knäckt koden till att rulla från rygg till mage.
En liten uppdatering från oss, nu hoppas jag som sagt att jag blir kvar