Tack för ert stöd! Skönt att få gnälla lite här när det är jobbigt.
Idag har vi varit på bvc, han går upp fint i vikt, som väntat på bara ersättning, så nu ligger han på 4,8 kg
Finns dock noll gehör för våra bekymmer, mest "jaha" och att det är helt normalt... Vi testar iaf att byta ersättning, så jag och jättegungrig kotte var till tre stycken Ica innan vi hittade en där den fanns inne...
Pratade också om förlossningsdepression och jag fick svara på en del frågor. Var mer ärlig än jag brukar om att jag faktiskt mått mest kasst sen kotten kom, så vi ska iallafall följd upp det nästa vecka. I övrigt var enda tipset att be mina föräldrar komma och hjälpa oss
Inser såklart att bebisar skriker ibland och att ibland finns liksom inget att göra åt, men det hjälper inte heller mentalt att bara få höra hur normalt det är och att sålänge han går upp i vikt är allt fint...
Jättetråkigt att ni inte får gehör! Vilken ersättning ska ni testa? Hoppas det blir bättre med den.
Visst bebisar skriker osv men de signalerar ju ofta något och då vill man gärna veta vad och hur man kan hjälpa dem. Känns som BVC gör det lätt för sig ...