Förstår dig precis! Misstänker att du mår ungefär som jag gjorde dygn 2-3. Jag har nog inga bra råd tyvärr, och att säga att det bara äta hormoner och baby blues hjälper kanske inte heller - du mår ju som du gör oavsett!Börjar känna mig nedstämd och ledsen. Här fått väldigt lite sömn då hon bara vill vara nära och amma i timtals, annars skriker hon. Jag har sovit 8 h på 3 dygn. Napp vill hon inte ha.
Någon som har några ord som tröst eller råd? Imorgon ska vi på kontroll för hörsel och vikt.
Men ändå - jag överlevde genom att låta sambon avlasta och sova/pausa, om så bara för att ta en dusch. Kanske svårt om hon bara vill amma hela tiden, vilket hon ju också behöver för att mjölken ska komma igång...
Sen underlättade ju onekligen ersättningen för att jag skulle kunna få avlastning, det ska jag inte förneka.
Och - det blir bättre! Jag höll fast vid "det går över efter 10 dagar" som en jäkla livboj när jag blev genomledsen. Det känns som en evighet först, men snart är du där och förhoppningsvis lättar det på vägen