Ah! Ja, det är ju en bit för mig med, bor i Norrtälje.
Ackis tar emot men det är ju inte heller runt hörnet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ah! Ja, det är ju en bit för mig med, bor i Norrtälje.
Hjälp vad hände men min mens??
Innan graviditeten så klarade jag mig i princip med trosskydd när jag hade mens.
Nu blöder jag galet mycket. Får byta tampong varannan timme och ha bina för säkerhetsskull.
Hjälp vad hände men min mens??
Innan graviditeten så klarade jag mig i princip med trosskydd när jag hade mens.
Nu blöder jag galet mycket. Får byta tampong varannan timme och ha bina för säkerhetsskull.
Mitt har kommit igång igen men bara pyttelite. Å andra sidan känns det som om det då lika gärna skulle kunna hålla på att sippra i evighet...Jag håller tummarna för att avslaget ska ha gett med sig nu. Jag hatar verkligen detta. Men 2 dagar och det har vart minimalt. Vet dock att det kan komma och gå, men jag hoppas.
Vi fick sovdos men kl 02:50 fick jag en värk sedan gick vattnet. Värkarna kom igång men förloppet var långsamt och ongen trivdes inte riktigt under värkarna så efter att ha testat värkstimulerande dropp i 15 min så beslutade man sig för att snitta mig.
Jag var väldigt ledsen då och rädd. Men nu är han här med sina 54 cm och 4,7 kg och jag är ändå nöjd över förlossningen.
Amningen funkade klockrent, glad för det iallafall
Vi fick sovdos men kl 02:50 fick jag en värk sedan gick vattnet. Värkarna kom igång men förloppet var långsamt och ongen trivdes inte riktigt under värkarna så efter att ha testat värkstimulerande dropp i 15 min så beslutade man sig för att snitta mig.
Jag var väldigt ledsen då och rädd. Men nu är han här med sina 54 cm och 4,7 kg och jag är ändå nöjd över förlossningen.
Börjar känna mig nedstämd och ledsen. Här fått väldigt lite sömn då hon bara vill vara nära och amma i timtals, annars skriker hon. Jag har sovit 8 h på 3 dygn. Napp vill hon inte ha.
Någon som har några ord som tröst eller råd? Imorgon ska vi på kontroll för hörsel och vikt.