Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej det sägs att man inte ska gå ner för snabbt när man ammar, då frigör man gifter som sparats i kroppen som då går över i mjölken (samt att man vill behålla mjölkens kvalitet och kvantitet). Men det är väl mer om man ”bantar”, att sakta men säkert gå ner är ingen fara
Här kommer BVC på fredag, är spänd på hur mycket hon har gått upp. För hon äter som en häst. 1v gammal och klämmer i sig 60-100ml/måltid och äter hela tiden.
Den mest vakna perioden är 01-03 om natten. Ibland har vi tur att vi är vakna innan lunch. Annars sover vi mest, på dagarna försöker vi väcka för mat i förhoppning att nätterna ska bli glesare. Men vi får se om det funkar.
Dock är rumpan på lilltjejen extremt röd och nästan sårig. Bethanpen funkar ej, zinkpastan tycker jag bara kakar, har köpt hem inotyol men kom i samma veva som jag betalt på att till Havanna använde vi ju Forevers propolis, så nu är även en sådan inköpt och vi tänkte testa den i några dagar för att se om det blir bättre.
Ni som vart på BVC. När tusan är det bebis får börja ligga på mage?
Hur går det för alla bebisar som är kvar på insidan?
Inte sova på mage. Utan ligga på mage om dagarna för att träna styrka i nacke/rygg.Sova på mage? Det är väl när de kan vända sig själva?
Hur går det för alla bebisar som är kvar på insidan?
Det har jsg inte hört något särskilt om att man ska vänta med? Mina har fått ligga på mage på min bröstkorg när jag ligger ner från dag 1. Båda har varit starka tidigt.Inte sova på mage. Utan ligga på mage om dagarna för att träna styrka i nacke/rygg.
Rekommendationerna är att de inte ska sova på mage. Dock var det bara mage som funkade med Havanna.
@pollex har du bubblat in dig i väntan på bebisen eller har du annat för dig än att hänga på buke hela dagarna?
Inte sova på mage. Utan ligga på mage om dagarna för att träna styrka i nacke/rygg.
Rekommendationerna är att de inte ska sova på mage. Dock var det bara mage som funkade med Havanna.
Min tänker stanna kvar där till midsommar, tror jag. Hoppas på bättre fart för @Monifa !