Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De gör ju det. Hon reagerade på samma sätt 1-2 dagar innan med dottern med. Lämnade inte min sida.
Men som sagt, jag kan absolut ha fel.
Men från den dag jag blev gravid har loven katten vart mer nära än tidigare. Djur är häftiga så.
Hoppas jag tog senaste listan nu! Måste ju uppdatera
Januari
2 - Venus_in_furs, första barnet
15 - jordgubbsdoft, första barnet
23 - astilbe, första barnet
25 - Cattaflajna, första barnet, flicka
30 - leoparden, första barnet, flicka
Februari
3 - Monifa, första barnet, pojke
8 - YaHilweh, andra barnet, flicka
10 - JeayL, första barnet, pojke
11 - Sofie_B, första barnet, pojke
19 - pollex, tredje barnet
20 - soom, första barnet
23 - Heulwen, första barnet, flicka
Födda:
November
14 - Cili, första barnet. Flicka, 36,5 cm, 1071 g (BF 15/2. -3 mån korr)
27 - Evenstar, andra barnet. Flicka, 49 cm, 4240 g (BF 2/12).
December
11 - Rugge, Första barnet. Flicka, 53 cm, 3375 g (BF 20/12)
Januari
1 - Emrox, första barnet. Flicka, 52 cm, 4150g, (BF 25/12)
3 - Positron, andra barnet. Flicka, 50 cm, 3715 g. (BF 6/1)
28 - Feathercloud, första barnet. Pojke, 51 cm, 3290 g, (Bf 18/1)
En demon!
(Fram till förlossningen räcker utmärkt, sedan tror jag att jag kommer ha fullt upp ändå )
Kolla med förlossningen?Btw. Man ska ju inte äta Ipren under graviditeten. Men jag vet att FL ger det när man får en "sovdos". Skulle det vara farligt om jag idag petar i mig 2 Ipren? (Det är de enda tabletterna vi har hemma och mina förvärkar kommer ta död på mig annars)
Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva om förlossningen, mer än att allt har gått fel. Väljer att inte skriva mer än så då det kan vara skrämmande för andra. Det enda som gick rätt var att vi fått en fantastisk son, med massa mörkt hår och smilgropar. Det slutade med akut snitt, så jag ligger på uppvak nu och bebisen är med pappa. Fick också veta att jag har endometrios under op, så det var lite av en chock.
@Sofie_B Fy vad tråkigt att höra, du som peppat och laddat för förlossningen så!
Jag hoppas att du får bra hjälp med att bearbeta det hela.
Stort, stort grattis till sonen!
Och visst är smilgroparna fantastiska? Båda mina har en var, på högersidan
Min igångsättning slutade också med snitt...
Du får berätta mer sen om du vill och orkar. Viktigast av allt: grattis till sonen!
Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva om förlossningen, mer än att allt har gått fel. Väljer att inte skriva mer än så då det kan vara skrämmande för andra. Det enda som gick rätt var att vi fått en fantastisk son, med massa mörkt hår och smilgropar. Det slutade med akut snitt, så jag ligger på uppvak nu och bebisen är med pappa. Fick också veta att jag har endometrios under op, så det var lite av en chock.