Matglad? Javisst!
Haha vi har en rätt bra pizzeria mitt emot sjukhuset så är det för äcklig mat på BB så vet jag var jag skickar gubben problemet är att dom har så stort utbud på pizzor så man aldrig kan bestämma sig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Matglad? Javisst!
Blev inlagd på fredag kl 14, första cytotec nån timme efter. De tog hinnorna och gav värkförstärkande dropp på natten, var fullt öppen på lör fm.
Sen slutade det med snitt lör em, men det var för att han låg snett och inte hittade ut
Inatt trodde jag faktiskt att jag skulle få väcka sambon, men icke... avtog så fort jag gick upp ur sängen, mest frustrerande för jag kan inte ens sova längre. Snittar ca 4-5h sömn varje natt, tar visserligen igen det lite under morgonen eller dagen men det är ingen bra djup sömn direkt.
Så nu har jag förhoppningar på morgonens bm besök! Det talades ju om hinnsvepning. Känns som bebis ligger himla långt ner nu också så blir intressant att se om det stämmer
@Evenstar
Bra med lite insidertips från någon rutinerad! det där med hormoner som gör en dåsig under amning stämmer verkligen, blir så otroligt trött direkt! Dock är jag så nojig över att han inte ska få grepp ordentligt och bli förbannad, alt att jag ska typ tappa greppet om honom, att jag ska riktigt vågar somna. Men det kommer kanske.
Sjukt trött här, sov kanske en timme totalt inatt och bebis suger heeeela dagen och blir aldrig nöjd. Han har sovit 2 timmar på sambons bröst och en hel del hos mig men vägrar baljan. (Matrummet är däremot välbesökt av föräldrar med bebisar som snällt sover i sina baljor...)
Imorgon åker vi hem är planen, jag är lite skraj för det Den där podden om amning någon tipsade om tidigare i tråden kallade väl dygn 2 för helvetesdygnet eller något sånt? Jag förstår precis..!
Jag hör inte till denna tråden men vi gick dit när yngsta var 4 timmar. Sjalade upp henne och gick och beställde pizza. Det kan ha varit den godaste pizzan jag ätitHaha vi har en rätt bra pizzeria mitt emot sjukhuset så är det för äcklig mat på BB så vet jag var jag skickar gubben problemet är att dom har så stort utbud på pizzor så man aldrig kan bestämma sig
Skräckfilm
Härligt! Min bm bad om ursäkt varje gång hon stack nålen i mig efter förlossningen Jättegulligt av henne men absolut inte nödvändigtNu har vi gjort tredje vändan med ctg och tablett. Det tilltar sakta (saaaaakta) men säkert! Nu går vi in på personalskifte, vår vi se om nattpersonalen är lika gulliga. Hittills har dom varit otroligt mjuka och ompysslande, som massage för egot typ.
Nu har vi gjort tredje vändan med ctg och tablett. Det tilltar sakta (saaaaakta) men säkert! Nu går vi in på personalskifte, vår vi se om nattpersonalen är lika gulliga. Hittills har dom varit otroligt mjuka och ompysslande, som massage för egot typ.
Fortsätt uppdatera inatt om du orkar Jag kommer i alla fall kika in här under nattamningen
Fick en tablett till nu, än är det inte förlossningsvärkar för jag skriker inte sluta säger dom. Haha. Hon är lite rolig den här bm men jag har gillat dom andra mycket mer. Den här är inte så mjuk och lullig utan mer krass. Fick en tablett till nu, 1,5 h till nästa koll. Har kommit till det stadiet att det är skönast att vara uppe och röra på sig men ska försöka sova lite till. Nu börjar det kännas hoppfullt, imorgon kanske vi har en bebis!