Jag minns inte att sex var några problem medan jag väntade dottern. Alltså, nu känns det mest som att jag får ställa upp ibland för mannens skull.
Det är ju ett helt projekt, sedan har jag sinnessjukt sköra slemhinnor. Har redan innan grav, men nu är det helt sjukt. De kunde knappt göra en gynundersökning när vi var inne på FL sist. Men då pga av att mina knipmuskler tydligen är för starka (kan de ens vara det?)
och att allt de försöker titta med typ skär upp insidan... Glid gör verken till eller från, känns fortfarande som sandpapper. Sedan är en gynundersökning svår på. I I vanliga fall, då min Livmodertapp tydligen springer och gömmer sig, så man måste gräva runt endel för att hitta den = ont = jag får panik vid den typen av undersökningar..
Haha, nu skulle mitt inlägg handla om sex, inte gynundersökningar
Men hur får ni till det? Sedan att jag känner mig osexigare än någonsin gör det kanske inte lättare. Har gått upp mer än vad jag totalt gjorde med dottern, allt sitter på höfterna. Så idag ska jag köpa termoleggings på Rusta i storlek xxl, så jag har något att ta på mig alls.. (jag hör till de som egentligen hatar leggings)