Vår lilla blir fem veckor imorgon, och jag tycker att det händer så mycket i hennes kropp! Att de kan växa så fort. I helgen hade hon fantastiska nätter där hon sov upp till 4,5 timmar mellan amningarna så vi har varit en pigg familj. Vi har varit på utflykt två gånger och det har gått jättebra med undantag för en nödamning i bilen på vägen hem igår. Förra veckan hade Siri problem med magknip, och på ren impuls testade vi att utesluta d-dropparna. Och vilken skillnad sedan! Nu är det kanske tio minuter om dagen som hon har ont i magen mot tre-fyra timmar tidigare. Vi ska testa Sempers d-vitamin istället för Aco, eftersom hon redan får sempers magdroppar som innehåller samma oljor som d-dropparna.
Har ni andra börjat motionera något än? Hur resonerar ni kring träning? Jag är förbenat sugen på att bli av med de sju kilo jag har kvar till min vanliga vikt, och promenerar en timme eller två varje dag. I lördags red jag också för första gången sedan augusi (fick sluta pga foglossning), men jag skulle vilja jogga också... dock läste jag någonstans att man ska vänta med studsiga aktiviteter tills efter efterkontrollen.