Jag har inte tittat alls i underlivet. Inte känt heller förrän för ett par dagar sen och det kändes iaf läkt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har inte tittat alls i underlivet. Inte känt heller förrän för ett par dagar sen och det kändes iaf läkt.
Men åh kram. ❤ jag trodde det hade vänt för dig. Du ska inte behöva känna så ju.Jag har kraschat igen. En dålig natt behövdes för att jag skulle bli ett mentalt vrak. En timmes sömn i natt.
Sambon fick henne till slut att somna då jag gav upp, men då var jag redan uppstressad och ångestfylld. Hade jag kunnat spola tillbaka tiden hade jag gjort det här ogjort
Har du läkarkontakt och medicin? Så där ska du ju inte behöva måJag har kraschat igen. En dålig natt behövdes för att jag skulle bli ett mentalt vrak. En timmes sömn i natt.
Sambon fick henne till slut att somna då jag gav upp, men då var jag redan uppstressad och ångestfylld. Hade jag kunnat spola tillbaka tiden hade jag gjort det här ogjort
Jag har kraschat igen. En dålig natt behövdes för att jag skulle bli ett mentalt vrak. En timmes sömn i natt.
Jag har kraschat igen. En dålig natt behövdes för att jag skulle bli ett mentalt vrak. En timmes sömn i natt.
1. Kram.Jag har kraschat igen. En dålig natt behövdes för att jag skulle bli ett mentalt vrak. En timmes sömn i natt.
Vad är "blockamma"?
Vi har haft imse vimses skal och inlägg(dom funkar upp till 6kg)varvat med några aio i strl New born. Kom över ett jättepaket begagnat superbilligt förra graviditeten, annars hade jag nog aldrig köpt minsta storleken Iom att de växer så fort ur dem.
Jag gillar verkligen idén med g diapers.. Men stör mig på den ständiga bristen av inlägg. Men de är löjligt dyra (i mitt tycke), så jag känner verkligen en liten inre stress att rota fram fler inlägg så att vi kommer igång med tyg igen
Exakt så.Är så trött på att vad smärta heter, vill bara bli återställd.
Bebis uppförde sig exemplariskt på hästtävlingarna. Hon sov som en sten, ammade en gång och fortsatte sen sova.
Tyvärr fick vi en tur till gynakuten nu på kvällen. Har haft magsmärtor sen inatt och ökade blödningar, ringde 1177 och de tyckte jag skulle åka in. Har en infektion (inflammation? Minns aldrig vad som är vad) i livmoderslemhinnorna så fått antibiotika. Suck. Är så trött på allt vad smärta heter, vill bara bli återställd.