Jag har snuza go.Tänkte beställa andningslarm. Vad har ni?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har snuza go.Tänkte beställa andningslarm. Vad har ni?
Jag skulle gärna gå ner några kupor. F-kupa före graviditet och amning.
Du tänker så...Portabelt.
Har du länk? Sökt den videon jag vet inte hur längeIkväll är jag helt överväldigad. Jag brukar undgå att klicka på artiklar och länkar på fb men ikväll klickade jag på en som jag sett ett tag. Jag läste artikeln och kollade på yt-filmen och har även provat på tipsen. Och det funkar! Det handlade om att bebisar 0-3 månader har samma universella språk - 5 ljud - för vad de vill. Och jäklar i det, jag kände igen allihop och har praktiserat min kunskap hela kvällen och det verkar funka! Jag är lite i chock
Tror det kan vara denna som @supersonic menar?Har du länk? Sökt den videon jag vet inte hur länge
Tror det kan vara denna som @supersonic menar?De fem ljuden börjar runt 4:20 .
Jag själv tycker att de stämmer till viss del - jag lyssnar definitivt mer efter vilket ljud hon gör (är det ett Neh eller ett Owh?) - men saknar att kvinnan i videon inte har identifierat ett ljud för närhet vilket är något min tjej kan signalera efter! Så personligen skulle jag kanske tolka Neh'et mer som ett rop på bröstet än just mat? Intressant är det i alla fall!
Samma här! Märker det oftast i slutet av amningen och då gäller det att ha nappen redoPrecis den Och jag håller med dig om ljudet för mat, här kan det också vara sugbehov - han ratar bröstet och blir arg för det kommer mat men tar villigt nappen och är nöjd med den.
Gud vad intressan! Min tjej säger alltid "eh eh" när hon ammat klart.Tror det kan vara denna som @supersonic menar?De fem ljuden börjar runt 4:20 .
Jag själv tycker att de stämmer till viss del - jag lyssnar definitivt mer efter vilket ljud hon gör (är det ett Neh eller ett Owh?) - men saknar att kvinnan i videon inte har identifierat ett ljud för närhet vilket är något min tjej kan signalera efter! Så personligen skulle jag kanske tolka Neh'et mer som ett rop på bröstet än just mat? Intressant är det i alla fall!
Gud vad intressan! Min tjej säger alltid "eh eh" när hon ammat klart.
Asbra att du gjorde det.Riktigt intressant! Jag som i princip aldrig klickar på något på fb råkar klicka på just den här haha
Jag tror att om du har fått det en gång så är det lättare att få igen tyvärr. Håll varmt, se till att barnet suger ut knölarna (hakan ska vara där knölen är), handmjölka i duschen var det som hjälpte mig. Har även läst att många tipsar om att lägga vitkål i bh och om speciella flingor.Är det normalt att det känns som man har mjölkstas nu igen? Hade ju det när bebis var några dagar gammal men känns på samma sätt igen nu är hon snart 3 veckor.
Haha nej ingen fara. känner mest suck om jag fått det igen... Bebis har ätit i princip hela dagen, bokstavligt alltså. Hon kanske lägger in en ny beställning på mat...@clusia inser att jag kom med oombedda råd, hoppas att du inte tar illa upp.
Nejdå inte alls Vill ni båda så varför inte?
Jag försöker få med sambon på ett tredje men det verkar inte gå hem