malumbub
Trådstartare
Grattis!!!Vattnet gick under tågbanebyggande ca halv sju igår.
Vi var inne ca halv nio och vid tio tog de ctg. Då ökade smärtan med varje värk. Var tre cm då hon kollade då.
När vi kom till rummet vid halv elva, kvart i elva minns jag bara att det gjorde ondare och ondare. Och jag hann aldrig få annat än lustgas, dropp satte dom, men 23:25 var hon ute.
Minns bara AJ och hur usk sprang efter en vetekudde men när hon kom tillbaka började krystvärkarna.
En dam med mycket vilja om hur man ska ligga på mammas mage och vi var nästan inne på det som namn
Maken var så gott stöd fast jag knappt var medvetande, minns att jag tog för mycket lustgas ett tag och han fick order om att ta den ifrån mig,men det gjorde så ont precis då!
Vi är nu på BB avdelningen och tyvärr får inte barn under sju komma pga av RS risk .
Jag förstår ju självklart, men det känns hemskt att inte få träffa sonen förens på fredag...
Men vi mår bra. Trotts att allt gick så snabbt så sprack jag inte ens
Känns orättvist då jag läst era berättelser
Tänk att det kan skilja så, önskar alla att det bara kunde gå så odramatiskt.
Nu ska vi bara testa amning. Där är jag nybörjare precis som lilla Skruttan här.
Det är skönt att det finns de med s k lätta förlossningar och snälla barn! Sånt ger hopp för framtiden!