Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur langt ar du gangen nu?
ah, du har åxå en mamma & syster som är helt med?
min syster hade moderkaka i framvägg och mamma var ju gravid senast för 27 år sen, så ingen av dom har direkt något bra minne av hur det känns när det rör sig. mamma blir och syster blir när de känner hur foten kanar förbi under handen.
de har fått butta lite på den åxå, någon som visat sig vara ganska skrämmande och de har berättat att varken den ena eller den andra knappt vågade ta i sina magar, ännu mindre butta runt på det som finns därinne, medans jag buttar och knuffar och trycker allt jag kan! ibland undra jag om det verkligen är min familj eller om dom hitta mig i ett dike när jag var liten...
MisseMan är mycket glad över den nya fina sängen som hans mor och far har köpt till honom.
Mina två senaste veckor har igår och idag tagit ut sin rätt. Trött i kroppen och ganska ont lite överallt. Eftersom maken varit bortrest har jag inte haft en lugn stund, och med krävande heltidsjobb och 2,5trotsig son så är det lätt kärigt ibland. Dessutom har magen vuxit på sig en del sista veckan. Hoppas hinna pausa lite ibland de närmaste veckorna. Eller ja, jag jobbar ju en vecka till sen är det semester