Vill ha konstruktiv kritik.

Csillag

Trådstartare
Min sambo håller på att göra en hemsida där han ska sälja e-cigg. Men är det ok att länka den här så ni kan ge oss konstruktiv kritik?

Sv: Vill ha konstruktiv kritik.

Förmodligen inte.
När jag behövt hjälp med bloggar har jag dock tagit screenshots och klippt bort URL och övrig grafik där adressen/namnet varit synlig, och de trådarna har alltid fått ligga kvar.

Precis. Och skulle man behöva hjälp med helheten går det att behålla typsnitt men bara byta ut texten på företagsnamnet, typ. :)

Låter alldeles för krångligt för mig. Jag vänder mig till annat forum där det är tillåtet :)

Liknande trådar

Skola & Jobb Det skedde en liten konflikt på mitt arbete mellan min chef och min kollega (online så jag såg allt de skrev på den gemensamma gruppen... 2 3
Svar
59
· Visningar
2 544
Senast: Ullmerkott
·
Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 145
Senast: MiniLi
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 202
Senast: corzette
·
IT & mobiler Går det att komma i kontakt med Telia utan att ringa dem? Jag avskyr att prata i telefon men hittar inga alternativa kontaktvägar och... 2 3
Svar
50
· Visningar
2 314
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka