Vilket pannband ska jag köpa? *massa bilder*

sweet_knorven

Trådstartare
Jag velar fram och tillbaka mellan de två pannbanden nedan (båda är från Döbert).

Det är ju alltid fint med strass och blommor men å andra sidan är det mer originellt med v-format pannband och så är ju blomman så söt. :love: Men om jag tar det v-formade pannbandet är jag rädd att min häst kommer se dum och fånig ut i det... Hjälp mig att välja. Ni får kolla på bilden på min häst och säga ifall ni tror att hon passar i v-format.

2006_a5.jpg
2005_e17.jpg

2005_e15.jpg

339.jpg

310.jpg

Så, vilket pannband ska jag köpa?!

Sv: Vilket pannband ska jag köpa? *massa bilder*

jag tycker du ska köpa det V-formade. Tycker sånna funkar på alla hästar som inte har tecken i pannan.

Det V-formade med blomman var jättefint! Det tycker jag skulle passa din pålle!

Jag är svag för V-formade :love:
Så det tycker jag. :D
Alla hästar utan täcken och jättekort pannlugg passar i V-format tycker jag.

Tkr egentligen inte om V formade, men det där var jätte fint och jag tror det kommer passa jätte bra på din super söta häst! Plus att du ser ut att redan ha ett fint strass pannband!

Tack för svaren!
Det blir nog det v-formade då. :D

Skorpan:
Ja, visst är hon söt! :love: Det är faktiskt inget strasspannband utan ett med silverhjärtan. :D

Det v-formade såklart!:d

Jag tycker att det V-formade är snyggast och jag tror att din häst kommer att vara superfin i det :)

Ja, jag hoppas att hon är det! :p Synd att man inte var rik så man kunde köpa båda... :(

Det V-formade såklart :love:

Var kan man köpa dessa?

Det översta. Det andra tyckte jag var riktigt fult :angel:

har det med blomman, och tycker jätte mkt om det, men har suktat länge efter det andra också, men det med blomman är mer orginellt...så hade köpt det först, och sen kanske köpt det andra senare, så resonerade jag när jag valde mellan de två:D

jag gillar det V-formade mest, men om du köper det andra med "strassblommor". eller vad man ska kalla det, tycker jag att du ska ha det fodrade:angel:

:eek: gillade inte något av dem... men av pest eller kolera så väljer jag det raka... blomman på det V-formade var inte snygg

V pannbandet va snyggast

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 161
Senast: Juli0a
·
Gnägg Nu kära vänner har jag råkat ut för ett problem som känns både fånigt och ytligt, nästan pinsamt til och med. Men jag bjuder på det och...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
17 259
Senast: BornAgain
·
Skola & Jobb Snart färdig lärare, tjohoo vad alla drar i en! Jag har fått fem jobberbjudanden och det är ju helt fantastiskt... MEN det känns...
2
Svar
24
· Visningar
3 535
Senast: Cilva
·
Kropp & Själ Allting känns så meningslöst. Jag försöker planera, ha mål som jag kan jobba mot. Men allting bara faller pladask hur jag än gör och...
2
Svar
21
· Visningar
3 126
Senast: Martenix
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Akvarietråden V