Deppigt ändå! Tänker jag, men det får man ju hoppas att du inte tycker. Tänker ändå mer praktiskt ha svårt för ordet nibblaJag uttrycker aldrig sådana känslor. Problem solved
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Deppigt ändå! Tänker jag, men det får man ju hoppas att du inte tycker. Tänker ändå mer praktiskt ha svårt för ordet nibblaJag uttrycker aldrig sådana känslor. Problem solved
Då måste jag nog säga att just det i den sammansatta meningen nedsättande fördomsfulla uttrycket om människor som ger någon slags definition av socialklass ger mig horn i pannan. oavsett från vilket håll det uttrycks från.Dom som använder det ordet har ofta gått ”livets hårda skola”
OT men - Nä, jag visar det på andra sätt och är rätt övertygad om att alla jag älskar () vet om det.Deppigt ändå! Tänker jag, men det får man ju hoppas att du inte tycker. Tänker ändå mer praktiskt ha svårt för ordet nibbla
Moist, mys och omnomnom.Mys, mysa. Det kryper i mej av äckel. Vet dock inte varför
Det är ok för mig små barn och ponnies kan få mysa om de vill. Nallebjörnar, kuddhörna och sånt.Min ponny som hette lilla my kallades för mysan, myspys eller något annat i den riktningen
Snacks stör mig extremt mycket om det används istället för mellanmål eller ngt. Men inte alls om det är några chips o vin innan middagen. (antagligen pga ngn moraltantig idé om att snacks är chips och godis och chips och godis är inte mellanmål.)Snacks. Vet inte varför, men det är ett ord som stör mig
Sen alla kliniska benämningar på könsorgan och alla dess delar är verkligen genomvidriga. Slida, slidmynning, penis, analöppning. KRÄKS.
Eftersom jag inte har en susning om vad det betyder så kan jag inte ha svårt för det.Tänker ändå mer praktiskt ha svårt för ordet nibbla
Haha, jag vet inte ens om ordet finns, en försvenskning av engelskans nibble gissar jag. Han använder det typ i meningarna; vill du ha något att nibbla på? Det vore gott med ett kex att nibbla lite på osv.Eftersom jag inte har en susning om vad det betyder så kan jag inte ha svårt för det.
Kopplar mest till orten Nibble..... Där är det ganska fint
Lamm smakar som kofta? (Fast det gör det inte när det är ekologiskt och mått bra)...Ordet ”kofta” av ingen anledning alls egentligen. Det är bara så fult?
Jag kan toppa snacks.Snacks. Vet inte varför, men det är ett ord som stör mig
Sen alla kliniska benämningar på könsorgan och alla dess delar är verkligen genomvidriga. Slida, slidmynning, penis, analöppning. KRÄKS.
Åh! Jag har avföljt ett instagramkonto jag egentligen gillar för att varje inlägg avslutas med nomnom eller nåt i den stilen. Får rysningar bara av att tänka på det nu.Moist, mys och omnomnom.
Haha, jag vet inte ens om ordet finns, en försvenskning av engelskans nibble gissar jag. Han använder det typ i meningarna; vill du ha något att nibbla på? Det vore gott med ett kex att nibbla lite på osv.
Det ryser i hela kroppen!