F
Fruentimber
Man känner spontant att man skulle sluta med sex helt och hållet plus levt ensam i skogen resten av livet..
Jag väljer att bli lesbisk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man känner spontant att man skulle sluta med sex helt och hållet plus levt ensam i skogen resten av livet..
Tyvärr inte lockande alls för min del annars hade det ju varit ett altenativJag väljer att bli lesbisk.
Jag har släktingar som kallar sig för mamma och pappa även när deras barn inte är där.Jag tycker att det verkar ganska vanligt att föräldrar kallar varandra mamma och pappa. Det kanske mest beror på vad man är van vid själv om man stör sig på det eller inte.
Till exempel om jag är hemma hos mina föräldrar så skulle mamma kunna fråga mig "var* är pappa?" Det skulle låta helkonstigt om hon frågade "var är namn?"
*jag råkade först skriva vart
Jag tycker att det verkar ganska vanligt att föräldrar kallar varandra mamma och pappa. Det kanske mest beror på vad man är van vid själv om man stör sig på det eller inte.
Till exempel om jag är hemma hos mina föräldrar så skulle mamma kunna fråga mig "var* är pappa?" Det skulle låta helkonstigt om hon frågade "var är namn?"
*jag råkade först skriva vart
Du får börja kalla det sidolämmen och baklämmen på hästsläpet så ska det inte kunna bli några missförstånd.Fast du uttalar det ju likadant? Tycker främst ordet är obehagligt i tal, inte i skrift för där syns ju skillnaden.
Kan det vara så? Minns inte hur det kommer sig att jag så starkt avskyr ordet men det är sen väldigt väldigt länge.Det är mandalakis fel!
Kan det vara så? Minns inte hur det kommer sig att jag så starkt avskyr ordet men det är sen väldigt väldigt länge.
Så santMan tenderar att förtränga riktigt smärtsamma minnen.
Men det är väl skillnad tänker jag, till barnet säger jag ju pappa om hennes pappa. Typ "Fråga pappa", "Pappa hjälper dig", "Ska vi gå och se vad pappa gör?".
Eller "Vi ska hälsa på morfar", "vill du ringa till farmor?" osv om andra släktingar utifrån vilken relation de har till barnet. Även till andras mindre barn blir det ju liksom "det får du fråga (din) mamma om" typ.
Men jag skulle ju inte sitta vid matbordet och typ "Pappa, är du snäll och räcker mig saltet?"
Jag hade kunnat leva ett helt liv utan att behöva veta det där. Nu blir det uppdelat i före och efterKräm är ett jobbigt ord. En gång såg jag att en man kallade sin sperma för pungkräm, det va... Speciellt?
Vill bara uppdatera med ett nytt ord för hund, ”vöffnöff”.I min umgängesgrupp har vi väldigt många ord för hund. En puppy, en pupperoni, en pup, ett djur, en voff, en svans, en näsa, en tassnos, en fluffrumpa, en fluff...
Sen har vi även några mer rasspecifika som fäfer, prick (dalmatiner), leksak (english toy terrier), en husk (med svensk uttal), fjäril (papillon), cermet (diverse vinthundar).
Ärligt talat så kan vi slänga ur oss lite vadsomhelst.