Vilket husdjur ska jag välja- drake eller enhörning

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har kräkts två gånger på fyllan, ovannämnda tillfället och så en gång (alldeles för nyligen för att det skulle vara OK) sovandes i min sambos bil :crazy:

Tycker, med risk för att vara snorboring, att det låter bra att vara städad på fyllan. Det suger ju så hårt att bli illamående och spyig istället för glad och fnittrig.
Jag har nästan alltid hur kul som helst, egentligen oavsett om jag dricker eller inte, och jag har inte förstått meningen med att dricka saker som smakar äckligt så därför dricker jag bara sånt som är gott! Drinkar är farligt dock eftersom de är väldigt goda som sagt.. Men varannan vatten så måste man gå på toa och inser att man nog ska lugna ner sig med drinkarna... ;)

För att (återigen) återgå till drakar och demoner... nej just ja, enhörningar: Äter enhörningar mossa eller måste jag ompröva mitt medlemskap i Mossans vänner? Det är helt enkelt för mycket gräs och för lite mossa i min gräsmatta (dvs jag måste klippa den för ofta).

Jag tänkte först kolla om det kan vara enhörningsproblem men om det inte är det så får jag inte valuta för mitt medlemskap. Jag har tom Premiummedlemskap och det är inte billigt!

@Barret: Tja, jag är ju geolog men hatar mossa på stenar (det är så sabla svårt att se vad det är för sten då). Fast övriga intressen är väl lite mossiga: historia (innefattande militär-, religions- och ekonomisk historia) och heminredning (av nödtvång).

Jag ska kontakta medlemsombudsmannen hos Mossans Vänner R Squarosus och se vad han säger.

Appropå nörd:

@Barret: Tja, jag är ju geolog men hatar mossa på stenar (det är så sabla svårt att se vad det är för sten då). Fast övriga intressen är väl lite mossiga: historia (innefattande militär-, religions- och ekonomisk historia) och heminredning (av nödtvång).

Jag ska kontakta medlemsombudsmannen hos Mossans Vänner R Squarosus och se vad han säger.

Appropå nörd:

Åh ,, jag älskar nördar.. Nu har jag lärt mig allt om alver, fönsterslavar och annat.

Faan, faan, faan! Det var inte det beskedet jag ville ha idag. Tänk om han inte vill fortsätta? Vad gör jag då? Jag går sönder!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka