Ungefär så där ser Missia ut när jag tvättat henne. Man får ABSOLUT inte skratta åt henne efteråt, då skäms hon jättemycket.
Gremlin in descise
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ungefär så där ser Missia ut när jag tvättat henne. Man får ABSOLUT inte skratta åt henne efteråt, då skäms hon jättemycket.
Appropå nörd:
Skaffa hundEh, nej. Jag vill leva ett tag till.
Skaffa hund
Nu verkar drakarna ha försvunnit härifrån i alla fall. Åskade imorse och sedan har det regnat till och från hela dagen.
Jag har provat att sänka drakarna, men dom är svåra att skruva ner.... det tar ett tag, läs imorgon .
Lägg katterna i ett kallt bad så länge...
Jag jobbar på det jag lovar .Seriöst skatan, nu får du skruva ner de där drakarna! Det såg så lovande ut med åska här, mörk himmel med tordön och rubbet och sedan bara poff, inget alls. Dock är det fortfarande kvavt så man vill avlida.
Jag jobbar på det jag lovar .
Jag har även skrivit ett avtal med Tor så han kommer att hamra lite här och där för att skrämma bort dom .
Jag har inte bett om några bassilusker och ändå har du skickat hit dem! Dålig stil. Vill lämna tillbaka dem, hur gör jag???Jag är naturligt givmild så PM:a mig om någon vill ha basilusker, helt gratis. De förökar sig lätt.
Jag har inte bett om några bassilusker och ändå har du skickat hit dem! Dålig stil. Vill lämna tillbaka dem, hur gör jag???
Meeeeeen, den där Tor litar jag inte på för fem öre, han har lovat att komma hit tre dagar i sträck men inte synts till. Är väl precis som med alla andra hantverkare att de dyker inte upp fören man hotar annulera betalning och kontrakt....
Och nu ska nog gammal gubbe vara försiktig med kommentarer Fast det kliar i fingrarna
Nu blev jag nostalgisk en av de första sms-konversationerna jag hade med min blivande särbo involverade Tor. Det är komplicerat (och väldigt mycket sexting) men jag blev som sagt lite nostalgisk nu (och kåt).
Hantverkare tror jag är djävulens hantlangare på Jorden, snacka om att ge en magsår [/COLOR]
Köpa drake? Det är förbjudet att köpa sex i Sverige!NUuuu @athena_arabians är drakarna nerskruvade till +25 C, vilket jag tycker är en lämplig temperatur. Inte vill du väl ha dom lägre va?!
Mina hantverkare funkar... , fast dom är valda med största omsorg. Man måste titta ordentligt på prestation och gener... precis som när man ska köpa drake .
. Tack. Men vill nog ändå bestrida det här. Någon som vet hur man går tillväga för att returnera oönskade basilusker? Någon kanske känner till en advokat om @athena_arabians är besvärlig?Sorry, non-refundable. Men krya på dig!
Du vara alldeles luuuuuugn, ta en svamp eller två!!Köpa drake? Det är förbjudet att köpa sex i Sverige!
. Tack. Men vill nog ändå bestrida det här. Någon som vet hur man går tillväga för att returnera oönskade basilusker? Någon kanske känner till en advokat om @athena_arabians är besvärlig?