Vilket husdjur ska jag välja- drake eller enhörning

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fullt krig i vardagsrummet mellan fyrbentingarna efter ett sådant stunt :)

Drakarna befinner sig just nu över Fredrikstad m omägn, de har puffat och pustat och huffat så mycket att termometern närmer sig 27 och har skrämt i väg all som liknade moln.

Jag har provat att sänka drakarna, men dom är svåra att skruva ner.... det tar ett tag, läs imorgon :angel:.
Lägg katterna i ett kallt bad så länge... :D

Seriöst skatan, nu får du skruva ner de där drakarna! Det såg så lovande ut med åska här, mörk himmel med tordön och rubbet och sedan bara poff, inget alls. Dock är det fortfarande kvavt så man vill avlida.

Här måste drakarna ha sitt högkvarter... Inte ens närheten till någon åska här utan bara varmt och klarblå himmel... :wtf:

Jag jobbar på det jag lovar :up:.
Jag har även skrivit ett avtal med Tor så han kommer att hamra lite här och där för att skrämma bort dom :idea:.

Meeeeeen, den där Tor litar jag inte på för fem öre, han har lovat att komma hit tre dagar i sträck men inte synts till. Är väl precis som med alla andra hantverkare att de dyker inte upp fören man hotar annulera betalning och kontrakt....

Meeeeeen, den där Tor litar jag inte på för fem öre, han har lovat att komma hit tre dagar i sträck men inte synts till. Är väl precis som med alla andra hantverkare att de dyker inte upp fören man hotar annulera betalning och kontrakt....

Nu blev jag nostalgisk :love: en av de första sms-konversationerna jag hade med min blivande särbo involverade Tor. Det är komplicerat (och väldigt mycket sexting) men jag blev som sagt lite nostalgisk nu (och kåt).

Hantverkare tror jag är djävulens hantlangare på Jorden, snacka om att ge en magsår :rage:

Och nu ska nog gammal gubbe vara försiktig med kommentarer:angel: Fast det kliar i fingrarna:devil:

Bring it on men jag kan tillägga att jag jobbar med borrare, vilket mer eller mindre skiljer sig från hantverkare i det att jag (nästan) alltid vet var de är :devil:

När jag känner att jag behöver styra upp saker och ting (vilket jag inte gjorde, jag satt verkligen metaforiskt på händerna och försökte att inte gå in i kärnhäxa-mode) då blir jag less. Jag ska inte behöva göra det när det är avtalat att de ska prata med varandra. Att jag dessutom (försiktigt så jag inte skulle såra någons känslor :p) kom på diverse lösningar som genererade kommentaren "Det tänkte jag inte på".

Fast det är klart att det finns hantverkare som funkar också men jag tror att de är lika sällsynta som drakar!

Nu blev jag nostalgisk :love: en av de första sms-konversationerna jag hade med min blivande särbo involverade Tor. Det är komplicerat (och väldigt mycket sexting) men jag blev som sagt lite nostalgisk nu (och kåt).

Hantverkare tror jag är djävulens hantlangare på Jorden, snacka om att ge en magsår :rage:[/COLOR]

Felstavning eller blandning av två ord??
EDIT, tror jag kom på det:idea::o:D

NUuuu @athena_arabians är drakarna nerskruvade till +25 C, vilket jag tycker är en lämplig temperatur. Inte vill du väl ha dom lägre va?!

Mina hantverkare funkar... :angel:, fast dom är valda med största omsorg. Man måste titta ordentligt på prestation och gener... precis som när man ska köpa drake :up:.
Köpa drake? :crazy: Det är förbjudet att köpa sex i Sverige! :rage:

Jag brukar säga att ju högre/längre utbildning man har ju mer tydligt blir det att man tappar förmågan att tänka logiskt, och det är riktigt skönt när någon behållit förmågan genom skoltiden.

Titta bara på alla dessa ingenjörer som ritar nybygg för tex fabriker där man är beroende av fungerande transport med lastbilar, och vändplan och platsen framför lastbryggan är gjord så att man inte ens kommer intill med personbil, eller alla nybyggda vägar med utåt lutning i kurvorna så att lastbilar måste bromsa ner för att inte åka i diket.

Annars blir nog rådet gällande kåtheten att finna fram falukorven (eller skicka ett nöd SMS till gubben så han kommer hem), eftersom majskolven redan poppat...

Har förresten hört att whiskey ska fungera mot basilusker (min veterinär föreslog rom) men det enda som finns hemma är Pimms. Tror ni det fungerar?
. Tack. Men vill nog ändå bestrida det här. Någon som vet hur man går tillväga för att returnera oönskade basilusker? Någon kanske känner till en advokat om @athena_arabians är besvärlig?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka