. Tack. Men vill nog ändå bestrida det här. Någon som vet hur man går tillväga för att returnera oönskade basilusker? Någon kanske känner till en advokat om @athena_arabians är besvärlig?
Som jag sa, non-refundable och min advokat är väldigt duktig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
. Tack. Men vill nog ändå bestrida det här. Någon som vet hur man går tillväga för att returnera oönskade basilusker? Någon kanske känner till en advokat om @athena_arabians är besvärlig?
Hade det varit en basilisk så hade det varit en helt annan ska, men en miljard basilusker.
Annars blir nog rådet gällande kåtheten att finna fram falukorven (eller skicka ett nöd SMS till gubben så han kommer hem), eftersom majskolven redan poppat...
F***N - jag skruvade för mycket
Bättre än min? Tror inte det jag har ju @SnurrfianSom jag sa, non-refundable och min advokat är väldigt duktig
Den ostämda ukulenen i kombination med min obefintliga musikalitet kan skrämma drakarna på flykten.Kom hit så får du lite single malt, det borde ta kål på dem. Skål! Fast skippa ukulelen, den skulle nog skrämma katterna.
Fast här har vi ett jävproblem, @athena_arabians är min okända syster... Men om vi gör så här, du skickar basiluskerna till @Scata så kommer du till mig och @athena_arabians , dricker röd vin, whisky, äter en bit oxfilé och snackar skit? Känns det som en bra lösning tycker du?Bättre än min? Tror inte det jag har ju @Snurrfian
Fast här har vi ett jävproblem, @athena_arabians är min okända syster... Men om vi gör så här, du skickar basiluskerna till @Scata så kommer du till mig och @athena_arabians , dricker röd vin, whisky, äter en bit oxfilé och snackar skit? Känns det som en bra lösning tycker du?
Underbart!Med drakar?
JAA! Jag är med. Skickar basilusker till vem som helst bara de flyttar från mig. Det andra låter som en toppenidé det med.Fast här har vi ett jävproblem, @athena_arabians är min okända syster... Men om vi gör så här, du skickar basiluskerna till @Scata så kommer du till mig och @athena_arabians , dricker röd vin, whisky, äter en bit oxfilé och snackar skit? Känns det som en bra lösning tycker du?
MOBBINGFast här har vi ett jävproblem, @athena_arabians är min okända syster... Men om vi gör så här, du skickar basiluskerna till @Scata så kommer du till mig och @athena_arabians , dricker röd vin, whisky, äter en bit oxfilé och snackar skit? Känns det som en bra lösning tycker du?
Å jag får inte vara määää....JAA! Grillparty!
Å jag får inte vara määää....
Jag som har skruvat ner drakarna å allt........
Okej eftersom du har skruvat ner drakarna så skickar vi basiluskerna till SD och så har vi grillkväll allihopa! Känns det okej?Å jag får inte vara määää....
Jag som har skruvat ner drakarna å allt........
Scatan glad igenOkej eftersom du har skruvat ner drakarna så skickar vi basiluskerna till SD och så har vi grillkväll allihopa! Känns det okej?
Bara om jag får vara med. Annars förvandlas jag till den elaka fen i Törnrosa och tvångsmatar alla drakar i Aitik- och LKAB-gruvorna med litervis J & D så att de får halsbränna hela bunten. Vi häruppe skulle inte ha något emot det men sörlänningarna kanske får problem.Okej eftersom du har skruvat ner drakarna så skickar vi basiluskerna till SD och så har vi grillkväll allihopa! Känns det okej?
Absolut, vi vill inte ha några drakar med halsbränna, jag är djurvän nämligen!Bara om jag får vara med. Annars förvandlas jag till den elaka fen i Törnrosa och tvångsmatar alla drakar i Aitik- och LKAB-gruvorna med litervis J & D så att de får halsbränna hela bunten. Vi häruppe skulle inte ha något emot det men sörlänningarna kanske får problem.
Bara om jag får vara med. Annars förvandlas jag till den elaka fen i Törnrosa och tvångsmatar alla drakar i Aitik- och LKAB-gruvorna med litervis J & D så att de får halsbränna hela bunten. Vi häruppe skulle inte ha något emot det men sörlänningarna kanske får problem.