Vilket husdjur ska jag välja- drake eller enhörning

Status
Stängd för vidare inlägg.
JAA! Grillparty!
Med drakar?
barbecue-dragon-13251175.jpg

Fast här har vi ett jävproblem, @athena_arabians är min okända syster... Men om vi gör så här, du skickar basiluskerna till @Scata så kommer du till mig och @athena_arabians , dricker röd vin, whisky, äter en bit oxfilé och snackar skit? Känns det som en bra lösning tycker du?
JAA! Jag är med. Skickar basilusker till vem som helst bara de flyttar från mig. Det andra låter som en toppenidé det med. :bump::bump:

Fast här har vi ett jävproblem, @athena_arabians är min okända syster... Men om vi gör så här, du skickar basiluskerna till @Scata så kommer du till mig och @athena_arabians , dricker röd vin, whisky, äter en bit oxfilé och snackar skit? Känns det som en bra lösning tycker du?
MOBBING :arghh:
NÄTHAT :rage:

Jag vill inte HA basilusker, jag vill också dricka röd vin äta ox filé och snacka skit - så det så :cry:.
Jag är ensam och MOBBAD :rage: av en @mobberator aka @Snurrfian :arghh:...

Okej eftersom du har skruvat ner drakarna så skickar vi basiluskerna till SD och så har vi grillkväll allihopa! Känns det okej?
Bara om jag får vara med. Annars förvandlas jag till den elaka fen i Törnrosa och tvångsmatar alla drakar i Aitik- och LKAB-gruvorna med litervis J & D så att de får halsbränna hela bunten. Vi häruppe skulle inte ha något emot det men sörlänningarna kanske får problem.

Bara om jag får vara med. Annars förvandlas jag till den elaka fen i Törnrosa och tvångsmatar alla drakar i Aitik- och LKAB-gruvorna med litervis J & D så att de får halsbränna hela bunten. Vi häruppe skulle inte ha något emot det men sörlänningarna kanske får problem.
Absolut, vi vill inte ha några drakar med halsbränna, jag är djurvän nämligen! :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka