Säger du nu jaDu vara alldeles luuuuuugn, ta en svamp eller två!!
Jag tänker inte köpa sex drakar eller ha sex med en drake....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Säger du nu jaDu vara alldeles luuuuuugn, ta en svamp eller två!!
Jag tänker inte köpa sex drakar eller ha sex med en drake....
Men det är inte brukligt att skicka tillbaka presenter, det är ohyfsat .. Tack. Men vill nog ändå bestrida det här. Någon som vet hur man går tillväga för att returnera oönskade basilusker? Någon kanske känner till en advokat om @athena_arabians är besvärlig?
Nej nej och åter nej - det enda som fungerar på riktigt är Tequila....Har förresten hört att whiskey ska fungera mot basilusker (min veterinär föreslog rom) men det enda som finns hemma är Pimms. Tror ni det fungerar?
Hade det varit en basilisk så hade det varit en helt annan ska, men en miljard basilusker.Men det är inte brukligt att skicka tillbaka presenter, det är ohyfsat .
Skickar du tillbaka julklappar till Tomten också??
Har förresten hört att whiskey ska fungera mot basilusker (min veterinär föreslog rom) men det enda som finns hemma är Pimms. Tror ni det fungerar?
inte ens om de är fina engelska basilusker?Nej nej och åter nej - det enda som fungerar på riktigt är Tequila....
NUuuu @athena_arabians är drakarna nerskruvade till +25 C, vilket jag tycker är en lämplig temperatur. Inte vill du väl ha dom lägre va?!
Ni får inte sno min basilisk, bara. Basilisken Bengt har alldeles just börjat känna sig hemma här, han har bara förstenat katterna tre gånger den senaste halvtimmen, så här ska han stanna.Hade det varit en basilisk så hade det varit en helt annan ska, men en miljard basilusker.
Men majsvarianten skulle ju iaf vara bra mot basiluskerna. Den smakar tydligen så förfärligt att den borde skrämma iväg dem på studs. Och om inte det fungerar så kan man alltid tutta fyr på hela alltet.Hörde jag någon säga Whisky? Nope, det var visst majsvariaten som bjöds. Som känt från H. P. Otter filmarna är vi Pegaser lite kräsna med drickat, single malt whisky ur tunnor ska det va
Whisky fungerar för allt! Nästan lika bra som en ukulele!!Har förresten hört att whiskey ska fungera mot basilusker (min veterinär föreslog rom) men det enda som finns hemma är Pimms. Tror ni det fungerar?
Ska jag alltså låna min kompis dotters ostämda ukulele för att skicka tillbaka basiluskerna till @athena_arabians?Whisky fungerar för allt! Nästan lika bra som en ukulele!!
Du måste ha en egen! Och så köper du en att frakta basiluskerna till @athena_arabians , och då måste det även vara med en god whisky, annars är det risk att ukulelen försvinner på vägen, den måste hållas rätt full för att inte basiluskerna ska ta sig tillbaka till dig och då är de mångdubblade!Ska jag alltså låna min kompis dotters ostämda ukulele för att skicka tillbaka basiluskerna till @athena_arabians?
Tack!!! Äntligen ett vettigt svar.Du måste ha en egen! Och så köper du en att frakta basiluskerna till @athena_arabians , och då måste det även vara med en god whisky, annars är det risk att ukulelen försvinner på vägen, den måste hållas rätt full för att inte basiluskerna ska ta sig tillbaka till dig och då är de mångdubblade!
SmilfinkDet var så lite så @Jeps! Någon taskig, jag säger inte vem hävdade att jag gjorde skäl för mitt nick, jag som är hur redig som helst!
SnobbHörde jag någon säga Whisky? Nope, det var visst majsvariaten som bjöds. Som känt från H. P. Otter filmarna är vi Pegaser lite kräsna med drickat, single malt whisky ur tunnor ska det va
Men du hade med all säkerhet inga basilusker i närheten...Men däremot inte tequila, finns för jobbiga minnen till tequila. Kan involvera nakenbad i en pool i Alanya och sen ett par axelvaddaar som står rakt upp. Blusen ut och in... Vi pratar 1990 om nu nån tror att jag har axelvaddar idag.
Det kan nog faktiskt stämma.Men du hade med all säkerhet inga basilusker i närheten...
NUuuu @athena_arabians är drakarna nerskruvade till +25 C, vilket jag tycker är en lämplig temperatur. Inte vill du väl ha dom lägre va?!
Mina hantverkare funkar... , fast dom är valda med största omsorg. Man måste titta ordentligt på prestation och gener... precis som när man ska köpa drake .
Felstavning eller blandning av två ord??
EDIT, tror jag kom på det