Vilket husdjur ska jag välja- drake eller enhörning

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hade det varit en basilisk så hade det varit en helt annan ska, men en miljard basilusker. :eek:
Ni får inte sno min basilisk, bara. Basilisken Bengt har alldeles just börjat känna sig hemma här, han har bara förstenat katterna tre gånger den senaste halvtimmen, så här ska han stanna.

Hörde jag någon säga Whisky? Nope, det var visst majsvariaten som bjöds. Som känt från H. P. Otter filmarna är vi Pegaser lite kräsna med drickat, single malt whisky ur tunnor ska det va :)
Men majsvarianten skulle ju iaf vara bra mot basiluskerna. Den smakar tydligen så förfärligt att den borde skrämma iväg dem på studs. Och om inte det fungerar så kan man alltid tutta fyr på hela alltet.

Ska jag alltså låna min kompis dotters ostämda ukulele för att skicka tillbaka basiluskerna till @athena_arabians?
Du måste ha en egen! Och så köper du en att frakta basiluskerna till @athena_arabians , och då måste det även vara med en god whisky, annars är det risk att ukulelen försvinner på vägen, den måste hållas rätt full för att inte basiluskerna ska ta sig tillbaka till dig och då är de mångdubblade!

Pimms är ju det enda som finns i huset. Hade gärna haft en fin rökig whisky istället. Men däremot inte tequila, finns för jobbiga minnen till tequila. Kan involvera nakenbad i en pool i Alanya och sen ett par axelvaddaar som står rakt upp. Blusen ut och in... Vi pratar 1990 om nu nån tror att jag har axelvaddar idag.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Annonsera mera hundar 2
  • Rabies?

Hästrelaterat

• Nyårsafton i stallet - 2025
  • Födda -21
  • Dressyrsnack nummer 18