Vilket husdjur ska jag välja- drake eller enhörning

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag blir deprimerad om du inte kommer :( och det vill du väl inte? :p
Guförbjude. Jag lever för att muntra upp folk. Depressionerna sparar jag till mig själv... Jag är självisk på det sättet vet du. Vi malmfältare har ett inofficiellt monopol på självömkan, grava depressioner och hypokondri... Samt ett ohälsosamt intresse för att tala om väder.
@Barret: Fast lämna gärna myggen hemma! :p
Jag ska göra mitt bästa, men de är sneaky de där. Jag misstänker att de egentligen är hemliga agenter i en jävligt bra förklädnad. De arbetar för en ännu hemligare organisation som siktar på att ta över Pluto. Tyvärr har de missat nyheten om att Pluto inte längre räknas som planet... Eller att, bara för att det är kallt och isigt, Norrbotten inte är Pluto.

Jag kan inte andas!

Jo, det kan du. Skulle det bli så att ni går isär får man hantera det då (antar att ni inte pratat klart ännu). Skitlätt att säga, det vet ja, men försök att bara andas och vara i stunden. Pausa framtiden ett tag för att vila själen. Försök göra något, att sitta och låta tankarna snurra är inte bra.

Till @bumpo och alla som ska grill-partajja, här är en liten video som jag råkade hitta från förra grillpartyt... vi börjar bli ganska homogena vi bukefalister, svårt att skilja ur de som var med

Oh fan, det var någon som filmade förra gången alltså! :D

Det börjar ju bli några som ska parta nu, hur många drakar behöver vi för grillningen? Och kan man få enhörningarna att använda hornet som grillspett?

@athena_arabians Om man tar stora drakar borde de väl kunna grilla ett par stekar åt gången? Så kanske två-tre stycken och så några i reserv?

Jag tror det kan vara svårt med enhörningarna däremot. Har hört att de kan vara lite känsliga kring eld... Dock bara ett rykte, vi har typ inga enhörningar här uppe eftersom oskulder är i princip utdöda i dessa trakter.

@Barret: Ja, något måste man ju ha för sig under de långa, kalla vintrarna :p

Ok, vi skippar enhörningarna men ett gäng drakar behövs ju, med olika eldstyrka för olika matvaror. Jag antar att vi vill ha majskolvar? ;)

@Barret: Ja, något måste man ju ha för sig under de långa, kalla vintrarna :p

Ok, vi skippar enhörningarna men ett gäng drakar behövs ju, med olika eldstyrka för olika matvaror. Jag antar att vi vill ha majskolvar? ;)
Självklart ska vi ha majskolvar. Och vattenmelon. Vilket påminner mig om en fullständigt sjuk "konst"-film (läs porrfilm) som min syster tipsade mig om efter att hennes lärare i film och drama visat den på lektion. The Wayward Cloud, http://www.imdb.com/title/tt0445760/... Vattenmelonerna kommer till, öh, kreativ användning i den...

CHEEZEZ!!!! Jag trodde att overenskommelsen var att bara skriva nar man var pa jobbet :nailbiting:
Nu har jag ju 10 sidor att lasa innan jag kan vara med igen *lasa lasa lasa* Kommer igen om tre ar :D

@Trani: Jag har lite svårt för det där mittemellanstuket på många roséviner. Normalt dricker jag riktigt feta rödviner (fyllig med ek) och de smakrikare men inte så sabla parfymerade vita viner, tex Jurassique och diverse Sauvignon Blanc. En del torra till halvtorra tyskar går ner också.

Har du provat Puycheric i år? Den har jag druckit för några år sedan och den var helt ok.

Ah, jag gillar ju just hybridkänslan i rosé. Har du provat chilenska roséviner? De brukar vara lite mindre blommiga än franska och spanska tycker jag.

Har inte druckit Puycheric i år, får nog bli vid nästa tillfälle! När jag ändå är lite insnöad på franskt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka