Jag blir deprimerad om du inte kommer och det vill du väl inte?
@Barret: Fast lämna gärna myggen hemma!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag blir deprimerad om du inte kommer och det vill du väl inte?
Guförbjude. Jag lever för att muntra upp folk. Depressionerna sparar jag till mig själv... Jag är självisk på det sättet vet du. Vi malmfältare har ett inofficiellt monopol på självömkan, grava depressioner och hypokondri... Samt ett ohälsosamt intresse för att tala om väder.Jag blir deprimerad om du inte kommer och det vill du väl inte?
Jag ska göra mitt bästa, men de är sneaky de där. Jag misstänker att de egentligen är hemliga agenter i en jävligt bra förklädnad. De arbetar för en ännu hemligare organisation som siktar på att ta över Pluto. Tyvärr har de missat nyheten om att Pluto inte längre räknas som planet... Eller att, bara för att det är kallt och isigt, Norrbotten inte är Pluto.@Barret: Fast lämna gärna myggen hemma!
Får en krossad bumpo också vara med på grillpartyt? Jag behöver all distraktion jag kan få just nu.
Det blir väl inget party utan @bumpo? Självklart ska du vara med!Får en krossad bumpo också vara med på grillpartyt? Jag behöver all distraktion jag kan få just nu.
Jag kan inte andas!
Stor kram! Jag vet inte vad annat jag ska säga, tyvärr@athena_arabians alltihop tror jag. Hur faan ska jag överleva det här? Min älskade underbara pojkvän... Som kanske inte är min så länge till.
Till @bumpo och alla som ska grill-partajja, här är en liten video som jag råkade hitta från förra grillpartyt... vi börjar bli ganska homogena vi bukefalister, svårt att skilja ur de som var med
Självklart ska vi ha majskolvar. Och vattenmelon. Vilket påminner mig om en fullständigt sjuk "konst"-film (läs porrfilm) som min syster tipsade mig om efter att hennes lärare i film och drama visat den på lektion. The Wayward Cloud, http://www.imdb.com/title/tt0445760/... Vattenmelonerna kommer till, öh, kreativ användning i den...@Barret: Ja, något måste man ju ha för sig under de långa, kalla vintrarna
Ok, vi skippar enhörningarna men ett gäng drakar behövs ju, med olika eldstyrka för olika matvaror. Jag antar att vi vill ha majskolvar?
CHEEZEZ!!!! Jag trodde att overenskommelsen var att bara skriva nar man var pa jobbet
Nu har jag ju 10 sidor att lasa innan jag kan vara med igen *lasa lasa lasa* Kommer igen om tre ar
Jag har en 11 veckors valp hemma... så jag är aldrig ledig.CHEEZEZ!!!! Jag trodde att overenskommelsen var att bara skriva nar man var pa jobbet
Nu har jag ju 10 sidor att lasa innan jag kan vara med igen *lasa lasa lasa* Kommer igen om tre ar
@Trani: Jag har lite svårt för det där mittemellanstuket på många roséviner. Normalt dricker jag riktigt feta rödviner (fyllig med ek) och de smakrikare men inte så sabla parfymerade vita viner, tex Jurassique och diverse Sauvignon Blanc. En del torra till halvtorra tyskar går ner också.
Har du provat Puycheric i år? Den har jag druckit för några år sedan och den var helt ok.