Vilket husdjur ska jag välja- drake eller enhörning

Status
Stängd för vidare inlägg.
Å lilla jag tar med Tequilan jag... :angel:.
Jag lovar att det kommer att räcka till @bumpo och alla andra med sorger också :up:. Sen har vi inga sorger mer... :cool:
Röda vinet hoppas jag räcker till mig med??? Lite Amarone kanske :d
Förlåt jag glömde dig! Självklart ska du också få rödvin! Och tequilan, om det finns någon kvar efter att @niphredil har fått smak på det, var tog hon vägen förresten?

Nåja åter till våran grillfest, den känns betydligt trevligare att planera, många drakar, kött, potatis, majs i alla dess former :o Rödvin till @athena_arabians, @Barret @Jeps och mig, rosé till @Trani och något riktigt starkt till @bumpo för att dränka sina sorger. :cry:

Får jag också vara med?
Kan säkert lära mig att fixa sånna här, om ni vill ha :D Det kan ju inte vara så svårt, eller??

Jag googlade...och nu vill jag unsee O_o :crazy: :(
Told ya...:angel:Så, vattenmelon till grillpartyt? :sneaky:

Håller med Scata!! Faktiskt har hon alldeles rätt!
Jag vidhåller: mygginvasion (stora, hungriga myggor), renar i vartenda hörn och en sur renägare om man råkar störa djuren, hål som utan förvarning eller omen öppnar sig mitt i gatan, sprängningar och sättningar som får fönstren att skallra och, som ett ytterligare tillägg, inga caféer öppna på söndagar, alla våra tre -fyra klädaffärer som stänger kl 14 varje helgdag och bara ett uteställe, inom rimligt fylleavstånd, som antingen är fullt av småungar eller gamla raggare med sliskiga händer. Malmfälten, läs: Gällivare/Malmberget, är inget för veklingar :cautious::wtf::sneaky:

Kom på grillfest med drakar, majskolvar och vattenmelondrakar utskurna av enhörningar så ska du se att det känns bättre :)

Ja, och så kopiösa mängder sprit givetvis.
Jag tror det där sista var rätt överflödig information, dock... Det är ju självförklarande. Enda sättet vi kan övertala en enhörning att karva ut drakar i vattenmelon vore om nån av oss blev så på lyset att hen var allvarligt övertygad om sin egen rena oskuld att hen kunde övertyga alla andra också

@Hyacinth Oh crap, då kommer ju partyt att spåra ur totalt. Alla vet ju att man ska akta sig för kyrkans män... I de lugnaste vatten, sägs det ju trots allt

Dagens filosofiska fundering (riktad till alla): är man för lat för att diska får man äta vattenmelon med pizzabottenssmulor på.

Kommer det nån tjusig kyrkoherde är jag intresserad.
Geraldine Granger tänkte jag? Hon jobbar normalt sett i byn Dibley, det måste vara en kyrkoherde i @Hyacinth smak, eller tänkte jag fel nu igen? Hon gav även order om choklad vilket jag inte var sen att instämma i, mer choklad till folket och drakarna! För att inte tala om enhörningarna som älskar choklad!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka