Snurrfian
Moderator
Ja utan egen drake är det svårt att få något grillat!Åh.. trevligt. låter som en kväll som tilltalar mig.
Får man förresten ta med sina egna drakar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja utan egen drake är det svårt att få något grillat!Åh.. trevligt. låter som en kväll som tilltalar mig.
Geraldine Granger tänkte jag? Hon jobbar normalt sett i byn Dibley, det måste vara en kyrkoherde i @Hyacinth smak, eller tänkte jag fel nu igen? Hon gav även order om choklad vilket jag inte var sen att instämma i, mer choklad till folket och drakarna! För att inte tala om enhörningarna som älskar choklad!
Ja utan egen drake är det svårt att få något grillat!
Du är så kinkig! Du måste vidga dina vyer lite!
Slugt tänkt, men det var den här godbiten jag åsyftade.
Geraldine Granger tänkte jag? Hon jobbar normalt sett i byn Dibley, det måste vara en kyrkoherde i @Hyacinth smak, eller tänkte jag fel nu igen? Hon gav även order om choklad vilket jag inte var sen att instämma i, mer choklad till folket och drakarna! För att inte tala om enhörningarna som älskar choklad!
Har du missat det senaste, att de vill tillåta katolska kyrkans män inleda köttsligt umgänge med kvinnor och inte enbart korgossar?Geraldine Granger tänkte jag? Hon jobbar normalt sett i byn Dibley, det måste vara en kyrkoherde i @Hyacinth smak, eller tänkte jag fel nu igen? Hon gav även order om choklad vilket jag inte var sen att instämma i, mer choklad till folket och drakarna! För att inte tala om enhörningarna som älskar choklad!
Åh det har jag missat, du menar att man nu har chansen att få sig en katolsk präst? Jag hade ju gett upp det i och med att jag inte är en korgosse...Har du missat det senaste, att de vill tillåta katolska kyrkans män inleda köttsligt umgänge med kvinnor och inte enbart korgossar?
Absolut, det är så besvärligt med alla oäktingar så älskarinnorna uppvaktar påven för att få en förändring. Alla kan ju inte skylla på upprepade jungfrufödslar, med tanke på hur få enhörningar det finns.Åh det har jag missat, du menar att man nu har chansen att få sig en katolsk präst? Jag hade ju gett upp det i och med att jag inte är en korgosse...
Men fatta så många jesus det måste ha fötts! Fast jag tycker att de har gjort sitt arbete lite dåligt, frälsa världen verkar gå utför...Abs
Absolut, det är så besvärligt med alla oäktingar så älskarinnorna uppvaktar påven för att få en förändring. Alla kan ju inte skylla på upprepade jungfrufödslar, med tanke på hur få enhörningar det finns.
Åh.. trevligt. låter som en kväll som tilltalar mig.
Och har fullgoda, aktuella vaccinationer mot fjällfeber och förkylning.Ja naturligtvis, så länge de är vana vid andra drakar och leker snällt med dem.
Är du säker på att det inte var en buske som var en drake? Alltså en drake som förklätt sig till buske?I tidningen Metro var det en drake idag. Den är 30 meter lång och av buske. Draken bor i en liten engelsk stad.
Och har fullgoda, aktuella vaccinationer mot fjällfeber och förkylning.
Är du säker på att det inte var en buske som var en drake? Alltså en drake som förklätt sig till buske?
Hm.. Nu blev det komplicerat...
Det jag mest undrar är om den kan spruta eld?
Brandslackare?Det kan ju bli lite farligt på sommaren när det är eldningsförbud.
Eller en isdrake med jättefjong?Brandslackare?
Kan det ha varit Naken Janne som lätade ny bäck nu när den gamla hade blivit torrlagd efter regleringen?
Alla kommer väl i den exlusiva intervju Marcolio hade med honom där Naken Janne faktiskt erkände att han de facto är Näcken i Bäcken