Vilket husdjur ska jag välja- drake eller enhörning

Status
Stängd för vidare inlägg.
Geraldine Granger tänkte jag? Hon jobbar normalt sett i byn Dibley, det måste vara en kyrkoherde i @Hyacinth smak, eller tänkte jag fel nu igen? Hon gav även order om choklad vilket jag inte var sen att instämma i, mer choklad till folket och drakarna! För att inte tala om enhörningarna som älskar choklad!

5305689.jpg

Slugt tänkt, men det var den här godbiten jag åsyftade.

Geraldine Granger tänkte jag? Hon jobbar normalt sett i byn Dibley, det måste vara en kyrkoherde i @Hyacinth smak, eller tänkte jag fel nu igen? Hon gav även order om choklad vilket jag inte var sen att instämma i, mer choklad till folket och drakarna! För att inte tala om enhörningarna som älskar choklad!

Nononono YES, tror nog flera i Dibleys församlings råd med förtjusning skulle vilja se Geraldine "värva" nya medlemmar till byn med sina oortodoxa löften om det goda liv som inte alltid går hand i hand med kyrkan :D

Har du missat det senaste, att de vill tillåta katolska kyrkans män inleda köttsligt umgänge med kvinnor och inte enbart korgossar? :confused:

Abs

Absolut, det är så besvärligt med alla oäktingar så älskarinnorna uppvaktar påven för att få en förändring. Alla kan ju inte skylla på upprepade jungfrufödslar, med tanke på hur få enhörningar det finns. ;)
Men fatta så många jesus det måste ha fötts! Fast jag tycker att de har gjort sitt arbete lite dåligt, frälsa världen verkar gå utför...

Nu har det hant igen!
'Naken man sprang pa Storgatan. Skylde sig med fiol'
Det var tidig kvall nar invanarna i den lilla staden fick se en marklig syn. En naken man som sprang centralt i staden. Enligt uppgifter ska mannen ha skylt sig med en fiol. 'Han var alldeles naken' sager Agda Petersson, 57, boende i samhallet. 'Skaggig var han ocksa, och han holl en fiol vid skrevet! Varfor en fiol? Varfor inte en ukulele som en anstandig man skulle anvant?' Agda sager sig vara bestort over handelsen och hade svart att sova foljande natt. ' Det var nog en san dar zigenare. Vem vet vad de har for sig pa kvallarna?" sager en man i 35-arsaldern som dock inte vill namna sitt namn. Det har florerat rykten om en ny slags partydrog kallad "Unicorn dust", men polisen varken bekraftar eller dementerar dessa rykten. Unicorn dust gors tydligen av torkad enhorningsgodsel som sedan mals ner till ett fint pulver for att sedan inhaleras. En betrodd kalla kallar det for atervinning av naturens resurser, ett biologiskt nedbrytbart amne som enkelt tillgodogors av kroppen. Kallan har dock inte hort talas om biverkningar dar man springer naken med en fiol. 'Det var en tjej som gick runt i parken i bikini efter inhaleringen, hon spelade pa en cittra men jag tror hon kom fran Indien' sager kallan. Mysteriet aterstar. Vem var den skaggige, nakna mannen med fiolen?

Kan det ha varit Naken Janne som lätade ny bäck nu när den gamla hade blivit torrlagd efter regleringen?

Alla kommer väl i den exlusiva intervju Marcolio hade med honom där Naken Janne faktiskt erkände att han de facto är Näcken i Bäcken :)

Ja naturligtvis, så länge de är vana vid andra drakar och leker snällt med dem.
Och har fullgoda, aktuella vaccinationer mot fjällfeber och förkylning.
I tidningen Metro var det en drake idag. Den är 30 meter lång och av buske. Draken bor i en liten engelsk stad.
Är du säker på att det inte var en buske som var en drake? Alltså en drake som förklätt sig till buske?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka