Vilket husdjur ska jag välja- drake eller enhörning

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tror drakarna har flytt nu. Jag tror de tröttnade på att alla gnällde på att det var för varmt. :(
Folk bara gnäller.:mad:
Aha Jag trodde att det var den här som var i farten:
vinterdraken_by_foervraengd-d50zb9t.png

Aha Jag trodde att det var den här som var i farten:
vinterdraken_by_foervraengd-d50zb9t.png
Det kan det mycket väl vara. Tycks som att Kebnekaises drakar har börjat outsourca sin överflödiga population. Jag såg ett gäng som drog söderut i helgen. Fast, det kan ju förstås ha varit svanar också... Eller Gällivare-bor som tröttnat på det hårda livet i Malmfälten, @Scata @Jeps .

Senast ändrad:
@Scata Kan du vara snäll och vrida upp drakarna lite? Det är snorkallt och jag har ju lovat att du ska få vara med på grillfesten? Det är taskigt att slänga in vinterdraken bara så där!
Men bestäm dig lite nu'rå... först var drakarna för uppskruvade och nu är dom för nerskruvade... :meh:
Jaja, jag ska se vad jag kan göra åt saken - allt för dig kära @Snurrfian ;)
Annars försöker du väl skruva på dom själv och vem vet hur DET slutar... :nailbiting:

Men bestäm dig lite nu'rå... först var drakarna för uppskruvade och nu är dom för nerskruvade... :meh:
Jaja, jag ska se vad jag kan göra åt saken - allt för dig kära @Snurrfian ;)
Annars försöker du väl skruva på dom själv och vem vet hur DET slutar... :nailbiting:
Ja det kan sluta precis hur som helst! :D Helt bortskruvade kanske? Det brukar alla bollar bli som jag försöker få åt något håll... Och nu menar jag typ fotbollar och inget annat era snuskdrakar! ;)

Det kan det mycket väl vara. Tycks som att Kebnekaises drakar har börjat outsourca sin överflödiga population. Jag såg ett gäng som drog söderut i helgen. Fast, det kan ju förstås ha varit svanar också... Eller Gällivare-bor som tröttnat på det hårda livet i Malmfälten, @Scata @Jeps .
Den i min bekantskapskrets som i fredags for från G-vare till Piitstan gick från 8,5 till 28 grader på termometern. Kan mycket väl ha varit några drakar med i den lasten.

Geraldine Granger tänkte jag? Hon jobbar normalt sett i byn Dibley, det måste vara en kyrkoherde i @Hyacinth smak, eller tänkte jag fel nu igen? Hon gav även order om choklad vilket jag inte var sen att instämma i, mer choklad till folket och drakarna! För att inte tala om enhörningarna som älskar choklad!

En av de bästa kyrkoherdarna som finns ju! Fast blondinen är inte vidare smart...

Fast, vänta lite nu...
Är hon tillsammans med Thoirin Oakenshield!?
Han slåss ju mot Smaug, kan vi verkligen stå för det?

Kan det ha varit Naken Janne som lätade ny bäck nu när den gamla hade blivit torrlagd efter regleringen?

Alla kommer väl i den exlusiva intervju Marcolio hade med honom där Naken Janne faktiskt erkände att han de facto är Näcken i Bäcken :)

Fast jag blir lite orolig för Marcolio, vet han inte var räven säger?

:laugh::rofl::laugh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka