Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aha Jag trodde att det var den här som var i farten:Jag tror drakarna har flytt nu. Jag tror de tröttnade på att alla gnällde på att det var för varmt.
Folk bara gnäller.
Det kan det mycket väl vara. Tycks som att Kebnekaises drakar har börjat outsourca sin överflödiga population. Jag såg ett gäng som drog söderut i helgen. Fast, det kan ju förstås ha varit svanar också... Eller Gällivare-bor som tröttnat på det hårda livet i Malmfälten, @Scata @Jeps .Aha Jag trodde att det var den här som var i farten:
Vad den sag lurig ut!Aha Jag trodde att det var den här som var i farten:
Det är en allergi-vänlig drake, du vet man måste tänka på de stackars allergikerna ocksåI tidningen Metro var det en drake idag. Den är 30 meter lång och av buske. Draken bor i en liten engelsk stad.
Men bestäm dig lite nu'rå... först var drakarna för uppskruvade och nu är dom för nerskruvade...@Scata Kan du vara snäll och vrida upp drakarna lite? Det är snorkallt och jag har ju lovat att du ska få vara med på grillfesten? Det är taskigt att slänga in vinterdraken bara så där!
Själv tyckte jag att den såg lite smått på pickalurven ut... den har börjat grillpartyt i förtid.Vad den sag lurig ut!
allt för dig kära @Snurrfian
Annars försöker du väl skruva på dom själv och vem vet hur DET slutar...
@Scata Kan du vara snäll och vrida upp drakarna lite? Det är snorkallt och jag har ju lovat att du ska få vara med på grillfesten? Det är taskigt att slänga in vinterdraken bara så där!
Ja det kan sluta precis hur som helst! Helt bortskruvade kanske? Det brukar alla bollar bli som jag försöker få åt något håll... Och nu menar jag typ fotbollar och inget annat era snuskdrakar!Men bestäm dig lite nu'rå... först var drakarna för uppskruvade och nu är dom för nerskruvade...
Jaja, jag ska se vad jag kan göra åt saken - allt för dig kära @Snurrfian
Annars försöker du väl skruva på dom själv och vem vet hur DET slutar...
Det brukar alla bollar bli som jag försöker få åt något håll... Och nu menar jag typ fotbollar och inget annat era snuskdrakar!
Hårda bollar på Bengt? Det förtjänar han, han tvingade mig att avbryta mitt work flow bara för att byta tonerkassett på honom...Ja det kan sluta precis hur som helst! Helt bortskruvade kanske? Det brukar alla bollar bli som jag försöker få åt något håll... Och nu menar jag typ fotbollar och inget annat era snuskdrakar!
Den i min bekantskapskrets som i fredags for från G-vare till Piitstan gick från 8,5 till 28 grader på termometern. Kan mycket väl ha varit några drakar med i den lasten.
Geraldine Granger tänkte jag? Hon jobbar normalt sett i byn Dibley, det måste vara en kyrkoherde i @Hyacinth smak, eller tänkte jag fel nu igen? Hon gav även order om choklad vilket jag inte var sen att instämma i, mer choklad till folket och drakarna! För att inte tala om enhörningarna som älskar choklad!
Kan det ha varit Naken Janne som lätade ny bäck nu när den gamla hade blivit torrlagd efter regleringen?
Alla kommer väl i den exlusiva intervju Marcolio hade med honom där Naken Janne faktiskt erkände att han de facto är Näcken i Bäcken
Fast jag blir lite orolig för Marcolio, vet han inte var räven säger?
Hallå - vart är alla??
Hallå - vart är alla??
Viktigaste frågan: Är det en iPhone?Jag undrar vem som bor i min telefon. I en annan tråd skrev jag ordet fis. Telefonen ändrade till Gud. Är det en drake eller ett troll som bor i telefonen? Och vad är den mystiska kopplingen mellan fis och Gud?
Kan inte ngn hjälpa mig att reda ut i förvirringen?