Vilket husdjur ska jag välja- drake eller enhörning

Status
Stängd för vidare inlägg.
10299009_10152003598355938_1931485317518036548_n.jpg

@Snurrfian Ok, du är förlåten.

Jag undrar vem som bor i min telefon. I en annan tråd skrev jag ordet fis. Telefonen ändrade till Gud. Är det en drake eller ett troll som bor i telefonen? Och vad är den mystiska kopplingen mellan fis och Gud?
Kan inte ngn hjälpa mig att reda ut i förvirringen? :confused:

Ett ord... VIND (:eek:)

Tyvärr, jag är inte kristen eller med i Svenska kyrkan. Det här kanske kan sprida ljus över det hela?

"-You are all different"
"- I'm not!":cautious:

Sorry, jag kände mig generös så drog två vändor ut i spårskogen och atade myggen några timmar...
So, what's cooking?

När mamma jobbade som lärare hade de ett tag en kopiator som var lite personlig. Hon brukade säga att en liten gubbe Toshiba satt inne i den och kopierade allt och att ibland blev han sur och då funkade ingenting. Kan det vara något sådant i din telefon?
Jag har döpt alla mina maskiner på jobbet. Vinylskäraren heter Roland, Herr Roland när han strular vilket periodvis är minst varenda dag, färglasern heter Bengt och filmskrivaren heter Frank. De får aldrig sina namn förrän de faktiskt strular. Jag är övertygad om att de har egna personligheter. Herr Roland är till exempel en dryg jävel som med alltför jämna mellanrum vill visa sin egen viktighet...

:rage: @Jeps här fixar jag retur på din förkylning och ordnar grillfest, och vad gör du? Skickar eländes förkylningen till mig? Tycker du att det är riktigt schysst eller? Dessutom åkte maken på fiskeresa nu på morgonen och kommer hem på söndag kväll så jag måste rodda hem, barn och hund på egen hand! Och dessutom skickade på eländet på min son, vad har han gjort dig? Och det betyder att jag måste ta hand om honom också?! :arghh:

När mamma jobbade som lärare hade de ett tag en kopiator som var lite personlig. Hon brukade säga att en liten gubbe Toshiba satt inne i den och kopierade allt och att ibland blev han sur och då funkade ingenting. Kan det vara något sådant i din telefon?

Precis ngt sådant tror jag det är. Gubben Herr IPhone.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka