stjarnhimmel
Trådstartare
Viktigaste frågan: Är det en iPhone?
Jajamensan
Är de kända för att ha troll och drakar i sig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Viktigaste frågan: Är det en iPhone?
Jag undrar vem som bor i min telefon. I en annan tråd skrev jag ordet fis. Telefonen ändrade till Gud. Är det en drake eller ett troll som bor i telefonen? Och vad är den mystiska kopplingen mellan fis och Gud?
Kan inte ngn hjälpa mig att reda ut i förvirringen?
Ja. Eller för att hitta på konstiga ord åtminstone.Jajamensan
Är de kända för att ha troll och drakar i sig?
Sorry livet kom ivägen! Jag har stått ute sen 16:00, fixat fika, korv, prisbord, löpartävling, städat och plockat ihop... Men nu är det avklarat och friska 5000 kr till klasskassan!Hallå - vart är alla??
Jag undrar vem som bor i min telefon. I en annan tråd skrev jag ordet fis. Telefonen ändrade till Gud. Är det en drake eller ett troll som bor i telefonen? Och vad är den mystiska kopplingen mellan fis och Gud?
Kan inte ngn hjälpa mig att reda ut i förvirringen?
Tyvärr, jag är inte kristen eller med i Svenska kyrkan. Det här kanske kan sprida ljus över det hela?
Sorry, jag kände mig generös så drog två vändor ut i spårskogen och atade myggen några timmar...
So, what's cooking?
Ett ord... VIND ()
Tja.. jag funderar på vem som bor i min mobil.
Jag har döpt alla mina maskiner på jobbet. Vinylskäraren heter Roland, Herr Roland när han strular vilket periodvis är minst varenda dag, färglasern heter Bengt och filmskrivaren heter Frank. De får aldrig sina namn förrän de faktiskt strular. Jag är övertygad om att de har egna personligheter. Herr Roland är till exempel en dryg jävel som med alltför jämna mellanrum vill visa sin egen viktighet...När mamma jobbade som lärare hade de ett tag en kopiator som var lite personlig. Hon brukade säga att en liten gubbe Toshiba satt inne i den och kopierade allt och att ibland blev han sur och då funkade ingenting. Kan det vara något sådant i din telefon?
@stjarnhimmel: Eller kanske den är hemsökt av demoner och Max von Sydow måste komma och göra en exorcism?!
När mamma jobbade som lärare hade de ett tag en kopiator som var lite personlig. Hon brukade säga att en liten gubbe Toshiba satt inne i den och kopierade allt och att ibland blev han sur och då funkade ingenting. Kan det vara något sådant i din telefon?
Du menar att vinden är Gud som fiser? Usch vad det kändes ohygieniskt att vara ute plötsligt...
Och SOM det blåser idag Garanterat drakfritt av kylan att döma...Haha... Nu blev allt annorlunda. Nu kommer jag tänka på Gud när det blåser.
Antingen är det @athena_arabians eller @Jeps jag håller dem högt upp på listan över misstänkta smittospridare!Min hals smärtar. Väldigt mycket. Vems fel är det? @Snurrfian - vet du?