Antingen är det @athena_arabians eller @Jeps jag håller dem högt upp på listan över misstänkta smittospridare!
I didn't do it
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Antingen är det @athena_arabians eller @Jeps jag håller dem högt upp på listan över misstänkta smittospridare!
Hm Och det ska man tro på? Jag vill nog ha lite mer bevis än så!I didn't do it
Hm Och det ska man tro på? Jag vill nog ha lite mer bevis än så!
Mammaaaaaas!!God morgon! Jag är hemma nu, har ni saknat mig?
Om det inte är isdrakarna som är för effektiva (jag har hakat upp mig på isdrakar, ifall ni inte märkt det... och på vattenmeloner). Jag tror mig ha bevis för att drakarna har dragit söderöver, vi har helt plötsligt fått upp värmen här uppe.Och SOM det blåser idag Garanterat drakfritt av kylan att döma...
Det kanske är båda två, så det blir dubbelt smittryck. Nog har man hört om datorvirus... men virus genom datorn... För övrigt tycks även jag ha fått en oönskad present från någon, eller båda, basilusk-uppfödarna...Antingen är det @athena_arabians eller @Jeps jag håller dem högt upp på listan över misstänkta smittospridare!
Jo tjena. Så säger alla skyldiga!I didn't do it
Du menar att vinden är Gud som fiser? Usch vad det kändes ohygieniskt att vara ute plötsligt...
Haha... Nu blev allt annorlunda. Nu kommer jag tänka på Gud när det blåser.
Det skulle vara väldigt trevligt om Gud kunde tänka sig att sluta fisa, ät snällare mat så att drakarna har en chans att värma upp igen!
Men hur gick det med enhörningarna? Hade vi för ont om oskulder eller vad föll det på? Eller är det så att @stjarnhimmel helt enkelt har fått svar på sin fråga, drakar är bättre som husdjur än enhörningar?
Nej det har du rätt i! Drakar ser ju alla som potentiell mat, de bryr sig inte ett dugg om tjej eller kille, betydligt bättre!Jag tycker inte att enhörningar är tillräckligt feministiska.. de kräver att kvinnor ska vara oskulder..
Nej det har du rätt i! Drakar ser ju alla som potentiell mat, de bryr sig inte ett dugg om tjej eller kille, betydligt bättre!
Jag tycker inte att enhörningar är tillräckligt feministiska.. de kräver att kvinnor ska vara oskulder..
Alltså jag har semester och är i Grekland i tre veckor. Kunde ni visa nån jävla hänsyn och pausa tråden, tack?
Nähä ... så jag ska bara få bada, äta tsatsiki, dricka retsina och ha steaming sex med Kostas utan att den här tråden väntar på mig?Nä här tas ingen hänsyn ...