Vilket husdjur ska jag välja- drake eller enhörning

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och SOM det blåser idag:p Garanterat drakfritt av kylan att döma...
Om det inte är isdrakarna som är för effektiva (jag har hakat upp mig på isdrakar, ifall ni inte märkt det... och på vattenmeloner). Jag tror mig ha bevis för att drakarna har dragit söderöver, vi har helt plötsligt fått upp värmen här uppe.

Antingen är det @athena_arabians eller @Jeps jag håller dem högt upp på listan över misstänkta smittospridare!
Det kanske är båda två, så det blir dubbelt smittryck. Nog har man hört om datorvirus... men virus genom datorn... För övrigt tycks även jag ha fått en oönskad present från någon, eller båda, basilusk-uppfödarna... :(

Tyvärr xx antal mil för långt ner för mig. men verkar som att efterfesten har spridit sig norrut. Just nu har vi strålande sol och varmt... för varmt om man, som jag, fortfarande springer runt med fleece-långfillingar...

Du menar att vinden är Gud som fiser? Usch vad det kändes ohygieniskt att vara ute plötsligt... O_o

Haha... Nu blev allt annorlunda. Nu kommer jag tänka på Gud när det blåser.

Japp, så e de seru :p

För övrigt tror jag att jag är lite miljöskadad av den här tråden :(
Hörde denna låten och var övertygad om att den handlade om drakar - "My head's under water but I'm breathing fire" - solklart liksom.:cool:
Förutom den lilla detaljen att han sjunger fine, inte fire.:cry::rage:

Det skulle vara väldigt trevligt om Gud kunde tänka sig att sluta fisa, ät snällare mat så att drakarna har en chans att värma upp igen!

Men hur gick det med enhörningarna? Hade vi för ont om oskulder eller vad föll det på? Eller är det så att @stjarnhimmel helt enkelt har fått svar på sin fråga, drakar är bättre som husdjur än enhörningar?

Det skulle vara väldigt trevligt om Gud kunde tänka sig att sluta fisa, ät snällare mat så att drakarna har en chans att värma upp igen!

Men hur gick det med enhörningarna? Hade vi för ont om oskulder eller vad föll det på? Eller är det så att @stjarnhimmel helt enkelt har fått svar på sin fråga, drakar är bättre som husdjur än enhörningar?

Jag tycker inte att enhörningar är tillräckligt feministiska.. de kräver att kvinnor ska vara oskulder..:rage:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka