Vilket husdjur ska jag välja- drake eller enhörning

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nähä ... så jag ska bara få bada, äta tsatsiki, dricka retsina och ha steaming sex med Kostas utan att den här tråden väntar på mig? :(
Vi skulle eventuellt kunna vänta på dig om vi får detaljrika redogörelser om ditt stimmiga sex med Kostas, gärna med bild och film bevis! :D Jag vill inte ha några äckliga bilder på stränder, blåa hav och solstolar!
För övrigt är min make nu uppe i norraste norrland och härjar runt, de hade 20 grader varmt och solsken, här bor jag mitt i sverige och har haft höststormar och förkylda BARN. Tidigt i morgon bittit ska han börja bila ut mot norska kusten, ungefär så långt ut de kan komma för att fiska. Jag börjar fundera på om det finns behandling mot sånt?

Som "evig" singel så röstar jag helt klart för det stimmiga sexet med Kostas (Andra greker kan även godtas, förutsatt att de är eldiga, så tråden inte spårar ur..) ;)

Jag har insett en sak-
Denna tråden har inte spårat ur. För att en tråd ska spåra ur måste den ju först vara i spår. eller på spåret.

Och denna tråd har aldrig varit i spår eller på spåret. Alltså har den inte spårat ur.

Nej det är en TRÅD, inte ett TÅG, jag förstår att det kan vara lite förvillande men TÅG kan spåra ur men TRÅDAR kan möjligtvis gå av, men det tror jag inte att den har gjort! :D

Nej det är en TRÅD, inte ett TÅG, jag förstår att det kan vara lite förvillande men TÅG kan spåra ur men TRÅDAR kan möjligtvis gå av, men det tror jag inte att den har gjort! :D

Nja.. det är ganska sällan en tråd går av av sig självt. Oftast måste man klippa av dom. Om det inte är väldigt dålig kvalité.
Och man ska inte köpa tråd med dålig kvalité.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka