*rapporterar*
Vart då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*rapporterar*
Vart då?
Det var väl de jämrans travloppen jag såg på i helgen. Gud fes, hästarna fes, säkert fes alla människorna där också och oj vad många de var!Gud?
Du har andats in för många fisar
Snuskbläckis!För mycket oralt utan bakteriedödande emellan.
Mååånga fisar blir det!!! Undra på att det blåst hårt ett tag...Det var väl de jämrans travloppen jag såg på i helgen. Gud fes, hästarna fes, säkert fes alla människorna där också och oj vad många de var!
Snuskbläckis!
Verkar gå "troll" i en hel del nu, OCH en del som skyller på det
Verkar gå "troll" i en hel del nu, OCH en del som skyller på det
FY på dig Tant!!! Erkänn att du stalkar människan, det är INTE drakarnas fel!!
Vi skulle eventuellt kunna vänta på dig om vi får detaljrika redogörelser om ditt stimmiga sex med Kostas, gärna med bild och film bevis! Jag vill inte ha några äckliga bilder på stränder, blåa hav och solstolar!Nähä ... så jag ska bara få bada, äta tsatsiki, dricka retsina och ha steaming sex med Kostas utan att den här tråden väntar på mig?
Men du måste tagga @mandalaki så hon hittar hit igen!Som "evig" singel så röstar jag helt klart för det stimmiga sexet med Kostas (Andra greker kan även godtas, förutsatt att de är eldiga, så tråden inte spårar ur..)
Men okej @mandalaki vilken sexig grek som helst godkänner vi, oavsett kön, här är vi inte kinkiga! För vi vill inte risker att du ska behöva gå runt oknullad, eller okilad? Eller blir det oinkilad @stjarnhimmel ?
Har du något telefonnummer dit? Eller ska vi maila och skicka med tråden? Det finns nog fler ord som vi skulle behöva en kontroll om vi använder dem rätt. Och sånt och mycket viktigt eller vad säger @mandalaki ?Okilad eller oinkilad.. ja det var svårt... Jag tror det blir oinkilad.. Vi får fråga svenska akademins ordlista..
Har du något telefonnummer dit? Eller ska vi maila och skicka med tråden? Det finns nog fler ord som vi skulle behöva en kontroll om vi använder dem rätt. Och sånt och mycket viktigt eller vad säger @mandalaki ?
Jag har insett en sak-
Denna tråden har inte spårat ur. För att en tråd ska spåra ur måste den ju först vara i spår. eller på spåret.
Och denna tråd har aldrig varit i spår eller på spåret. Alltså har den inte spårat ur.
Ja då återstår det bara att maila då? De kanske även vet var man kan vända sig angående drakar? Det sitter väl en del drakar med där?Jag har precis tappat mitt nummer dit.
Nej det är en TRÅD, inte ett TÅG, jag förstår att det kan vara lite förvillande men TÅG kan spåra ur men TRÅDAR kan möjligtvis gå av, men det tror jag inte att den har gjort!
Ja då återstår det bara att maila då? De kanske även vet var man kan vända sig angående drakar? Det sitter väl en del drakar med där?