I resent that... Jag anser mig vara ganska bra på att inte ha av trådar. Jag måste ju fasen ha tre saxar tillgängliga när jag syr för att tråden aldrig går av...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I resent that... Jag anser mig vara ganska bra på att inte ha av trådar. Jag måste ju fasen ha tre saxar tillgängliga när jag syr för att tråden aldrig går av...
Jag hoppas han har syskon eller någon som kan hjälpa honom. Annars måste det bli väldigt mkt jobb för honom att söva alla jordens människor. Tomten har i alla fall bara ett dygn per år som han ska fara runt men John Blund har det ju så jämt.
Han är nog utbränd.
men halllåååååååDen kommer med posten nästa vecka. Bara att hämta ut.
Har ni inte sett den här?!
@mandalaki: Jag har fått en uppdatering av särbon i Gällivare och det verkar som om du är på fel ställe för att få ligga. Enligt honom har värmen fått kvinnorna där att springa omkring i väldigt lite kläder så det har kommit upp en massa "enhörningar". Han tyckte att det var ju bara för damerna att ta för sig och vi vet ju att det är brist på kvinnor i Norrland så...
Jag förstår inte riktigt vad han menade men nu har jag uppdaterat er iaf.
Brist på kvinnor men många enhörningar. Jag förstår inte alls.
Brist på kvinnor men många enhörningar. Jag förstår inte alls.
Män kan också vara oskulder... Och med tanke på andelen medelålders mambos i GVE-MBGT...Brist på kvinnor men många enhörningar. Jag förstår inte alls.
Det är inget fel på att trådar går av. Lång tråd är latmanstråd! Som man brukar säga.
Meh... Norrlänningar är ju bara sagodjur..de finns ju inte i verkligheten.
Trådar går alltid att knyta ihopDet är inget fel på att trådar går av. Lång tråd är latmanstråd! Som man brukar säga.
Meh... Norrlänningar är ju bara sagodjur..de finns ju inte i verkligheten.
Nu ska vi inte vara sån!