Vilket husdjur ska jag välja- drake eller enhörning

Status
Stängd för vidare inlägg.
@mandalaki: Jag har fått en uppdatering av särbon i Gällivare och det verkar som om du är på fel ställe för att få ligga. Enligt honom har värmen fått kvinnorna där att springa omkring i väldigt lite kläder så det har kommit upp en massa "enhörningar". Han tyckte att det var ju bara för damerna att ta för sig och vi vet ju att det är brist på kvinnor i Norrland så...

Jag förstår inte riktigt vad han menade men nu har jag uppdaterat er iaf.

@mandalaki: Jag har fått en uppdatering av särbon i Gällivare och det verkar som om du är på fel ställe för att få ligga. Enligt honom har värmen fått kvinnorna där att springa omkring i väldigt lite kläder så det har kommit upp en massa "enhörningar". Han tyckte att det var ju bara för damerna att ta för sig och vi vet ju att det är brist på kvinnor i Norrland så...

Jag förstår inte riktigt vad han menade men nu har jag uppdaterat er iaf.

Brist på kvinnor men många enhörningar. Jag förstår inte alls.

Brist på kvinnor men många enhörningar. Jag förstår inte alls.

Men det förstår du väl, vi har hittat orsaken till att norrland tappar invånare, alla kvinnorna är oskulder (vilket då kan bevisas genom att enhörningarna dras dit) vilket då gör att det int blir något barnafödande förutom en och annan jungfru födsel i stil med dem som förekommer i nunnekloster.:idea:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka